پیشرفته ترین تعمیرگاه نگین خودرو در کشور افتتاح شد؛ فراتر از استاندارد جهانی رنو

نگین خودرو به عنوان نمایندگی خودروهای وارداتی رنو فرانسه امسال به پرچم دار واردات خودرو به کشورمون بدل شده و بیشترین سهم بازار رو به خود اختصاص داده، تازگیا هم این شرکت هم جهت با برنامه های کلان رنو واسه عرض اندام در بازار ایران اقدام به گشایش یه مجموعه خدماتی فوق العاده موثر و به روز در کیلومتر پنج جاده مخصوص تهران – کرج کرده که با استخدام ۴۰ نفر نیروی متخصص همراه بوده.

در این مورد جمشید حسینی، مدیر اجرایی نگین خودرو با ارائه توضیحاتی، رقابت در بازار آینده خودروهای وارداتی رو رقابت در جلب رضایت مشتری عنوان می کنه و عقیده داره که با زیاد شدن قیمت خودروهای وارداتی که تازگیا اتفاق افتاده، تنها قشر کوچیکی از خریداران قادر به خرید خودروهای وارداتی هستن و این طیف کوچیک به کیفیت خدمات پس از فروش، تامین قطعات یدکی و مسائلی مثل این بیشتر از قبل اهمیت میدن.

رادین پیمان فر، معاونت خدمات پس از فروش

امروزه پشتیبانی از مشتری جزو لاینفک بخشای بازاریابی ، فروش و رابطه با مشتریه. اهمیت اون تا حدیه که شرکتا راهبردای کار و کاسبی رو براساس کارکردای بخش خدمات پس از فروش خود تنظیم و اجرا می کنن.

با در نظر گرفتن پیشی گرفتن شرکت نگین خودرو از شرکتای حریف وارد کننده خودرو و کسب جایگاه اول در بخش فروش، الان تمرکز اصلی  فعالیتا بر بهتر شدن و پیشرفت وضعیت خدمات پس از فروشه.

این مهم از راه گسترش شبکه نمایندگیا، سرویس دهی امدادی مناسب ، استانداردسازی شبکه نمایندگان محقق می شه.

به خاطر سهولت در دسترسی به نمایندگیا و دریافت خدمات با کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن، شرکت نگین خودرو نسبت به پیشرفت شبکه نمایندگیا اقدام کرده و می خواد تا آخر سال ۱۳۹۶ با افزایش ۳۱ درصدی نمایندگان خود رو به عدد ۴۷ برسونه.

الان ۳۱ نماینده ۳S و ۶ نماینده ۱S در شبکه نمایندگیای نگین خودرو در حال فعالیت بوده و تعداد ۱۲ نماینده در حال استانداردسازی فضای نمایشگاه و تعمیرگاه خود هستن.

آزمایش و پیشرفت نمایندگیای موجود در سطح کشور

هم اینکه هم جهت با بهبود شاخصای کیفی و نظارت بر کارکرد نمایندگیای فعال، ارزیابیای درون سازمانی و برون سازمانی هم صورت پذیرفته و تلاش شده از راه شناسایی نقاط قابل بهبود و تعریف اقدامات اصلاحی موثر، وضعیت سرویس دهی به مشتریان پیشرفت یابد. به طور کامل مشخصه نگین خودرو با نمایندگانی که در رسیدن به این هدف با شرکت همکاری ننمایند، قطع همکاری انجام میده.

خدمات خاص نگین سرویس:

سرویس دهی امدادی و نگین سرویس خدمتی دیگه از نگین خودرو بوده و با سرویس دهی VIP زمینه افزایش رضایت مشتریان رو بیشتر از قبل جفت و جور کرده.

اینم بگیم تعداد ۱۶ خودروی امدادی شرکتی (تهران و شهرستان)، ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲۴ خودروی امدادی نمایندگیا، در ناوگان امداد نگین خودرو مشغول به فعالیت هستن.

با افزایش ناوگان امدادی تعداد سرویسای ارائه شده به مشتریان (نگین سرویس و سرویسای امدادی) با افزایش ۲۵۰ درصدی به ۹۳۵۵ سرویس در سال ۱۳۹۶ رسیده (تا آخر آذر). هم اینکه میانگین زمان انتظار مشتریان نسبت به سال گذشته از ۴۰ دقیقه به ۲۶ دقیقه کم شده.

استانداردسازی:

هم جهت با ایجاد هویت سازمانی واحد و همگام با استاندارد جهانی شرکت رنو، حدود چند ماهه که طرح استانداردسازی شبکه نمایندگیای نگین خودرو در حال اجراه.

تعمیرگاه مرکزی غرب نمونه ای از یه تعمیرگاه مجهز ، با رعایت کلیه استانداردای رنو  به عنوان یکی از کلینیکای تخصصی غرب تهران با بهره مندی از تیم فنی مجرب و ماهر شروع به فعالیت انجام میده و امیده با همکاری و همت تک تک پرسنل تماشاگر رسیدن به اهداف شرکت باشیم.

رضا فاطمی فرد، معاونت بازرگانی قطعات

مراقبت از مشتری تعهد ماست و تکریم ارباب مراجعه و رسیدن به رضایت مشتریان ولی نعمتان از راهبردای اصلی شرکت . هم جهت با رسیدن به این روش فعالیتای زیر در دستور کار بوده :

  1. پیشرفت انبار مرکزی قطعات یدکی به استعداد حدود ۶۰۰۰ متر مربع

انباری مجهز به لوازم به روز جهت بسته بندی و ارسال کالا با دقت بالا.

الان به اندازه کافی قطعات یدکی واسه تموم خودروای رنو در انبار مرکزی جفت و جور و تدارک دیده شده  که توانایی پاسخگویی کامل شبکه نمایندگان رو داراه (موجودی سازی کافی انجام شده).

  1. به جهت موجودی سازی مناسب در انبار مرکزی ، حالا Service Rate قطعات یدکی در شبکه حدود ۹۰% هستش که عددی قابل قبول در گروه خودروییه.
  2. به خاطر افزایش سرعت در سرویس دهی به مشتریان، در طول یه سال گذشته در تموم نمایندگیای سطح کشور، انبارکای قطعات یدکی تجهیز و پیشرفت داده شده.
  3. هم اینکه باید اینم بگیم که چندین مرکز خدمات پس از فروش به وسیله خود شرکت در شمال و جنوب کشور ایجاد شده که به عنوان انبار منطقه ای قطعات یدکی جهت ارسال سریع تر به نمایندگان هم استفاده میشن (شیراز، بابل، ساری، تنکابن و…).
  4. بازم به جهت سهولت در دسترسی مشتریان به قطعات یدکی، علاوه بر مراکزی که گفته شد،، شرکت ، پیشرفت شبکه فروشگاهی پخش و فروش قطعات یدکی رو تو تهران و چند شهر دیگه رو اقدام کرده (۲ فروشگاه قطعه تو تهران، تنکابن، بابل و…).
  5. به کار گیری پرسنل موثر در بخش برنامه ریزی و سفارش گذاری که منتهی به افزایش کیفیت در سفارش گذاری گردیده.
  6. در کنار تیم سفارش گذاری، یکی از پرسنل متخصص واسه سفارشات سریع و چابک تخصیص داده شده که به صورت هر ۱۰ روز یه بار همه شکلای جور واجور گرید ۱ و ۲ رو از دید سطح موجودی و نیاز به سفارش گذاری پوشش مورد بررسی قرار میده.

  • بعد از تحریما، تامین مستقیم از کشور فرانسه، زمان تامین قطعات یدکی رو کاهش داده و به نسبت گذشته سرعت پاسخگویی به مشتریان در قطعات رو زیاد کرده .
  • به خاطر بهره مندی مشتریان نگین خودرو از قطعات آپشن اصل و مورد تایید شرکت ، در همه شوروما و نمایندگان و فروشگاه های قطعات تحت پوشش در کل کشور ، استند قطعات آپشن نصب شده .
  • علاوه براین چندین مرکز نصب آپشن شرکتی در کل کشور در شهرای تهران ( سه مرکز تعمیرگاه شرق و غرب و فروشگاه پاسداران ) ، شیراز ، بابل ساری و نمایندگیای سراسر کشور آماده سرویس دهی هستن .
  • برنامه ریزی در پیشرفت و تنوع بیشتر قطعات آپشن در مورد اجناس جدید و قدیم در دست اقدامه .
  • به کار گیری قطعات اصلی( GENUINE) شرکت مادر یعنی رنو در کل شبکه مزین به هالوگرام شناسایی قطعات اصلی یکی  از ویژگیا و  مزیت رقابتی شرکت در بحث بازرگانی قطعاته .
  • قیمت گذاری درست و اقتصادی قطعات یدکی ، هم مزیت رقابتی ماست و هم کاهش هزینه واسه مشتریان در سرویسای دوره ای و نگهداری خودرو رو به ارمغان می آورد . یعنی با تدبیر برآن هستیم که هزینه های نگهداری خودرو واسه ذینفعان شرکت رو به کمترین حد ممکن رسانیم .
  • قطعات اصلی در بسته بندی شرکت مادر با برند رنو به مشتریان ارائه می شه.
  • طرح گارانتی قطعه بعد از تعمیر اهرم تضمین خرید قطعه شرکتی واسه مشتریاس .

پاسخی بگذارید