انواع کابینت آشپزخانه شیک و مدرن

در طراحی کابینت، در حال حاضر حضور آشپزخانه‌های اوپن موجب شده‌ تا، نمای کاملا آشپزخانه‌ در مقابل دیدگان مهمانان قرار گیرد و از همین رو نظم و شیک بودن کابینت‌های آشپزخانه یکی از موارد بسیار حائز اهمیت می باشد. بی شک زیبایی و لوکس بودن هر آشپزخانه ای تاثیر بسیار زیادی در زیبایی کل خانه دارد و کابینت‌ها در آشپزخانه اصلی‌ترین و مهم ترین اجزای یک آشپزخانه لوکس و مدرن به شمار می روند.

 

اگر در  دکوراسیون خانه خودتان از وسایل شیک و بروز استفاده کرده باشید کابینت آشپزخانه مدرن می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما به شمار آید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع کابینت مدرن که بیشتر خریداران گرایش به سمت این نوع کابینت را دارند آشنا کنیم. اگرچه کابینت مدرن از گزینه‌های مورد پسند شما برای محیط آشپزخانه است، این محتوا را دنبال کنید.

 

 

 

دلیل انتخاب کابینت مدرن چیست؟

قبل از این که قصد معرفی محبوب ترین و شیک ترین نوع کابینت مدرن را در طراحی کابینت داشته باشیم، در ابتدای کار شما را با ویژگی های فوق العاده کابینت مدرن آشنا خواهیم کرد تا موجب شود گزینه مناسب تری را برای پسندیدن داشته باشید:

کابینت های مدرن، انواعی از کابینت آشپزخانه به شمار می‌ روند که خصوصیات مشخص آن، سادگی و شیک بودن است. این مدل از کابینت شیک و مدرن، برعکس مدل های کلاسیک کابینت های آشپزخانه، دارای سادگی بسیار زیادی می باشد و در عین حال، آراستگی شیکی دارد که همان سادگی تلقی می شود.

 

در این مدل از کابینت آشپزخانه، تزئیناتی که مورد استفاده و همچنین جزئیات آن به حداقل ممکن رسیده است و قاعدتا بر روی کابینت ها طرح هایی غیر از خطوطی صاف و متقارن، چیز دیگری مقابل دیدگان افراد و خریداران قرار نمی گیرد. کابینت مدرن دارای مدل های مختلفی است وجود جزئیات در کابینت ها تماما، به سلیقه و نظر مشتریان بستگی دارد اما موردی که بیشتر از همه به چشم می‌آید، سادگی در طراحی کابینت است.

مدل های متنوع کابینت مدرن در آموزش کابینت سازی نمای لوکس و شیک بروزی را به منزل و آشپزخانه شما هدیه می کند و به علت چنین ویژگی خاصی، به  سادگی با دیگر اجزای خانه شما هماهنگ خواهند شد. سبک کابینت مدرن مناسب ترین انتخاب برای آشپزخانه‌های کوچک به حساب می آید، چرا که شلوغی و شلختگی فضا را کاهش می دهد،  علاوه بر این موجب می شود که فضای عمومی آشپزخانه بزرگتر از ابعاد واقعی آن به چشم آید.

 

در انتخاب مدل های کابینت مدرن، شما می توانید تزئینات و لوازم تزئینی را هر طور که می خواهید قرار دهید چرا که به دلیل سادگی این نوع از کابینت‌ها، به شما این امکان داده می شود تا قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب لوازم مورد نیازخود داشته باشید. علاوه بر این با انتخاب انواع مدل های متنوع کابینت مدرن می توانید یکپارچگی بیشتری را به فضای آشپزخانه یا اتاق نشیمن ببخشید چنین ویژگی موجب می شود تا فضای خانه و آشپزخانه شما بزرگتر و دلبازتر به چشم آید.

نوشته دیگر :   تعداد 50 مدل شال و روسری لاکچری+ راهنمای ست و مدل بستن  

کابینت مدرن براق

آموزش کابینت سازی، مدل های متنوعی از کابینت مدرن براق وجود دارد که موجب می شود نور بیشتری به داخل آشپزخانه شما برسد. بنابراین اگر شما آشپزخانه ای دارید که فضای عمومی آن بسیار کوچک یا با نورکم است بهتر است از کابینت‌های براق استفاده کنید تا مثل یک منبع نور، موجب روشنایی بیشتر آشپزخانه شما شود. هایگلاس و ام‌دی‌اف براق، از نمونه های رایجی است که بیشتر افراد مورد استفاده قرار می دهند و دارای دوام و ماندگاری بالایی است، قیمت اقتصادی بسیار مناسبی هم دارد و می‌تواند با بودجه‌ی افراد زیادتری تناسب داشته باشد.

 

کابینت مدرن مات

اگر شما تمایلی ندارید که فضای خانه و آشپزخانه تان نور و درخشندگی داشته باشد و ترجیح می‌دهید فضایی ساده ‌تر و کلاسیک را داشته باشید‌ کابینت مدرن آشپزخانه گزینه بسیار مناسبی می باشد، علاوه بر این شما می توانید از کابینت‌های با روکش مات استفاده نمایید. کابینت‌های مات، جذابیت‌های خاص خود را دارند و زیبای بیشتری را به آشپزخانه شما می بخشند. کابینت مدرن مات ضد لک یکی از گزینه های مناسب برای انتخاب است، که کار شما را برای تمیزکاری کابینت‌ها هم سهل و آسان‌تر خواهد کرد.

 

 

کابینت مدرن چوب و طرح چوب

درآموزش کابینت سازی در میان مدل های مختلف کابینت چوب از جمله متریال های قدیمی‌ است که در ساخت کابینت آشپزخانه کاربرد فراوانی دارد و همواره در میان افراد محبوبیت بیشماری را به خود اختصاص می‌دهد. کابینت‌های چوبی در حال حاضر مورد توجه خریداران و طراحان آشپزخانه قرار گرفته اند و به علت این که طبیعی بودن بسیار مورد توجه قرار دارند. کابینت‌های چوبی احساس یک خانه گرم و پرآرامش را برای شما فراهم می آورد و زیبایی طبیعی آن‌ها، فضای ‌آشپزخانه شما را بسیارجذاب و زیبا می کند.

 

با تمام این ویژگی ها در آموزش کابینت سازی، کابینت مدرن چوبی به دلیل هزینه بالای آن تمام افراد نمی توانند از آن ها استفاده کنند. بنابراین اگر طرح های چوبی علاقمند هستید و در عین حال، قصد هزینه کردن بسیار زیاد برای کابینت ندارید، می‌توانید ازمدل های کابینت مدرن طرح چوب استفاده نمایید. البته باید بدانید که این سبک کابینت‌ها اگرچه هم رنگ و مدل چوب هستند اما قابلیت های قابل توجه کابینت‌های چوبی را ندارند. انواع مدل های متنوع کابینت مدرن چوبی و طرح چوب می‌تواند به آشپزخانه شما فضایی شیک و دلچسب را هدیه دهد به نوعی که از فعالیت و طبخ غذا در آشپزخانه خود لذت ببرید.