خرید لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی و ایرانی

امروزه به دلیل تنوع بالا محصولات و افزایش قیمت برندهای خارجی خرید لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و مرغوب به یکی از دغدغه های اصلی تمامی بانوان تبدیل شده است. از طرفی میزان محصولات تقلبی موجود در بازار افزایش یافته که واقعا تشخیص آن ها کار دشواری است. از این رو نیاز است که در هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی بیشتر دقت نمود و فروشگاه های معتبری را جهت خرید برندهای معروف ایرانی و خارجی انتخاب کرد.

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

کیفیت بالای برندهای معروف خارجی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی بر هیچکس پوشیده نیست. اما با افزایش قیمت دلار و یورو میزان قیمت این محصولات نیز به شدت افزایش یافته است و در کشور ما با قیمت بسیار بالایی عرضه می گردد. از این رو تمامی افراد توانایی خرید این محصولات را نخواهند داشت. از طرفی وجود کالاهای تقلبی در بازار موجب شده که افراد با وجود پرداخت هزینه زیاد جهت خرید برندهای خارجی همچنان دغدغه اصل یا تقلبی بودن آن را داشته باشند.

محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی از معروف ترین برندها که امروزه با برندهای خارجی رقابت می کنند شاید از نظر کیفیت کاملا برابر با نمونه های خارجی نباشند اما با خرید آن ها می توان اطمینان حاصل نمود که اصل هستند و از طرفی قیمت بسیار مناسبی دارند که اصلا قابل مقایسه با برندهای خارجی نمی باشند. بنابراین بهتر است به جای خرید محصولات تقلبی لوازم آرایشی بهداشتی ایرانی را خریداری نمود و میزان هزینه های خود را کاهش داد.

 

در انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی به چه مواردی باید دقت نمود؟

در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی و خارجی اگربه نکاتی که در رابطه با آن ها وجود دارد دقت نمایید می توانید بهترین برند ممکن را انتخاب کنید و با خیال راحت از محصولات آن ها خریداری نمود. یک برند آرایشی و بهداشتی مناسب باید دارای ویژگی های زیر باشد.

  • تنوع بالا محصولات

برخی از برندها که به تازگی فعالیت خود را آغاز نموده اند محصولات متنوعی ندارند در نتیجه مشتری با انتخاب های بیشتری مواجه نخواهد بود. بنابراین یافتن کالا مورد علاقه اش دشوار می شود. بهترین برندهای آرایشی برندهایی هستند که محصولات آن ها از تنوع بالایی برخوردار باشد تا پاسخگوی نیاز و سلیقه انواع مشتریان باشند.

  • بازه قیمتی

یک برند آرایشی مناسب باید دارای بازه قیمتی گسترده ای باشد تا تمامی مشتریان بتوانند از محصولات آن خریداری نمایند. البته این به آن  معنی نیست که محصولات خود را با کیفیت پایین تری ارائه دهد بلکه کافی است محصولات خود را در حجم های مختلف ارائه نماید.

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت

استفاده از مواد اولیه و ترکیبات با کیفیت و طبیعی که فاقد مواد شیمایی مضر وحساسیت زا باشد بسیار اهمیت دارد. کمپانی هایی که به سلامت محصولات خود توجه ویژه ای دارند و محصولات اورکانیگ و مرغوبی تولید می کنند که کمترین میزان مواد نگهدارنده را دارند بهترین انتخاب های ممکن هستند.

  • بازخورد مشتریان

برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی و خارجی به نظرات کاربران و مصرف کنندگان این محصولات توجه نمایید. محصولاتی که بازخوردهای بهتری را از مشتریان دریافت نموده اند قطعا دارای کیفیت بیشتری هستند و می توان با خیال راحت آن ها را خریداری نمود. بنابراین اگر می خواهید به صورت آنلاین این محصولات را خریداری نمایید حتما به بخش نظرات کاربران مراجعه کنید و نقد و بررسی های صورت گرفته در خصوص هر محصول را مطالعه نمایید.

نوشته دیگر :   بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران در سال کرونا

 

برترین برند های لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی و خارجی

  • استی لادر

کمپانی استی لادر در ایالت متحده آمریکا تاسیس شده است و به دلیل محصولات متنوع و بسیار با کیفیتی که دارد دارای طرفداران فراوانی در سراسر دنیا است. از معروف ترین محصولات آن می توان به انواع رژ لب، کرم پودر، ریمل، عطر و محصولات مراقبت از مو اشاره نمود.

  • نوتروژنا

یکی از قدیمی ترین و معروف ترین برندهای لوازم آرایشی در جهان نوتروژنا است که دفتر مرکزی این کمپانی در لس آنجلس کالیفرنیا می باشد. محصولات مراقبت از پوست و مو این برند بسیار با کیفیت هستند و موجب حفظ زیبایی و شادابی پوست و مو می شوند. از برترین محصولات نوتروژنا می توان به محلول پاک کننده آرایش چشم، لوسیون بدن، اسکراب و ژل شست و شوی صورت اشاره نمود.

  • مک

این کمپانی معروف در تورنتو مشغول به فعالیت می باشد و یکی از قوی ترین برندها در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی است. محصولات برند مک دارای طرفداران بسیاری هستند که از جمله آن ها می توان به اشخاص مشهوری مثل ویکتوریا بکهام، لیدی گاگا و لیزا ماری اشاره نمود.

  • کلینیک

این کمپانی از سال 1968 فعالیت خود را آغاز نمود و محصولات آرایشی متنوعی متناسب با هر نوع رنگ و پوستی ارائه می دهد. به همین دلیل توانست نظر افراد بسیاری از سراسر جهان را به خود جلب نماید و امروزه محصولات آن به یکی از با کیفیت ترین و بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی تبدیل شده اند.

  • مای

مای یکی از پر فروش ترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی است و تمامی محصولات آن بر اساس استانداردهای بین المللی تولید شده اند از این رو بسیار با کیفیت و مرغوب هستند.اگر به دنبال یک محصول آرایشی ایرانی با کیفیت و با قیمت مناسب هستید محصولات مای می تواند انتخاب مناسبی باشد.

  • سینره

برند آرایشی و بهداشتی سینره در ایران فعالیت خود را از سال 1376 آغاز نمود و دارای محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از مو بسیار با کیفیتی است. از محبوب ترین محصولات این کمپانی می توان به ضد آفتاب، کرم های مرطوب کننده، لوسیون و شامپو اشاره نمود.

  • کالیستا

محصولات برند آرایشی و بهداشتی کالیستا به دلیل تنوع رنگ بسیار بالایی که دارند شهرت یافتند. این کمپانی در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی صورت، چشم، لب و ناخن فعالیت دارد و به دلیل تولید محصولات فاقد مواد مضر و پارابن دارای طرفداران بسیاری می باشد.

  • هیدرودرم

کیفیت بالای محصولات هیدرودرم بر هیچکس پوشیده نیست و جز یکی مشهور ترین برندها در زمینه درمان و مراقبت از پوست محسوب می شود. این کمپانی در حال حاضر بالغ بر 30 نوع محصول در زمینه مراقبت از پوست و مو دارد که با خیال راحت می توان از آن ها استفاده نمود.