معتبر ترین فروشگاههای اینترنتی برای خرید جهیزیه

معتبر ترین فروشگاههای اینترنتی برای خرید جهیزیه

طی چند ماهه گذشته با افزایش بی سابقه قیمت دلار و در پی آن رشد بی رویه قیمت کالاها روبه رو بودیم. لوازم خانگی نیز از این قائده مستثنی نبوده و قیمت آنها دو و در برخی موارد سه برابر شده است. امروزه تهیه جهیزیه به عنوان یک چالش برای خانواده ها مطرح شده است. از طرفی با وجود بیماری کرونا و حفظ سلامتی خود بهترین راهکار خرید اینترنتی از سایت های معتبر لوازم خانگی است. بعلاوه قیمت لوازم خانگی در سایت های اینترنتی نسبت به پاساژها و مغازه های بازار بسیار مناسب تر و معقول تر است. در این میان این سوال مطرح می شود که چطور به فروشگاههای اینترنتی اعتماد کنیم و یا کدام فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی، کالاها را با قیمت مناسب تر ارائه می نمایند؟ لطفا با ما همراه باشید تا پاسخ همه ی این سوال ها را دریافت نمایید.

چالش های روبروی جوانان برای تشکیل خانواده

یکی از مهم ترین چالش های جوانان برای تشکیل زندگی مشترک هزینه های ازدواج است. هزینه های بالای ازدواج سبب شده بسیاری از خانواده ها مراسمات غیر ضروری و در پی آن هزینه های مازاد را حذف کنند. ولی سنت تهیه جهزیه هنوز بر قدرت خود پابرجا هست. حتی در شرایط کنونی که کل دنیا با بیماری کرونا درگیر هستند، ممکن بسیاری از زوج های جوان بدون برگزاری جشن عروسی راهی خانه ی بخت شوند ولی برای شروع زندگی مشترک، مجبور به خرید لوازم خانگی و جهیزیه هستند.

معتبرترین فروشگاههای اینترنتی برای خرید جهیزیه

خرید اقلام ضروری جهیزیه از فروشگاههای معتبر لوازم خانگی

طی این سالها افزایش چشم گیر قیمت لوازم خانگی سبب شده خانواده ها فقط در مواقع ضروری اقدام به خرید لوازم خانگی نمایند. و می توان گفت تنها زوج های جوان هستند که برای آغاز زندگی مشترک نسبت به خرید لوازم خانگی اقدام می کنند. آنها نیز توجه به قیمت کالا را در مقایسه با کیفیت و امکانات کالا در اولویت قرار داده اند. همچنین به دلیل گرانی لوازم، تنها به خرید حداقل ها و ضروریات اصلی اکتفا می کنند و یا به دنبال راهکاری برای خرید لوازم با کیفیت و البته با قیمت مناسب تر باشند. برای خرید جهیزیه کالاهی متنوعی از یخچال و مبل گرفته تا قاشق و چنگال را باید خریداری نمود. این لوازم را می توان از پاساژها و مغازه ها تهیه کرد. ولی خرید حضوری مشکلات مربوط به خود را دارد مثلا با توجه به تنوع مدل های کالاها نمی توان تمامی مدل ها را باهم مقایسه کرد و انتخاب درستی به عمل آورد. همچنین خرید حضوری لوازم خانگی سختی های خاص خود مثل حمل و نقل و هزینه های مربوط به آن را در پی دارد. در خرید اینترنتی با خیال راحت می توانید انواع مدل های یک کالا را از نظر امکانات و کیفیت مورد بررسی قرار دهید.  سپس از میان سایت های مختلف پیش رو، از سایتی که کالای مورد پسند را با کمترین قیمت عرضه می نماید با یک کلیک سفارش دهید. سپس آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون کوچک ترین آسیبی درب منزل تحویل بگیرید. از معتبرترین فروشگاه اینترنتی که لوازم خانگی را به فروش می رسانند می توان به دیجی کالا،  بارانو و ترب اشاره کرد.

از کدام فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی جهیزیه را خریداری نماییم؟

در هنگام خرید اینترنتی به نماد اعتماد الکترونیکی توجه نمایید. از فروشگاهی خرید کنید که این نماد را داشته باشد و مورد اعتماد باشد. سپس به مدت زمان گارانتی که فروشگاه ارائه نموده است نیز دقت داشته باشید. در نهایت به فاکتور مهم و اساسی، قیمت کالا توجه نمایید. بین سایت های مختلف لوازم خانگی که پیش رویتان هست مقایسه قیمت انجام دهید و از فروشگاهی خرید نمایید که همه ی این المنت ها را در برداشته باشد.

نوشته دیگر :   ضرر در دنیای ارز دیجیتال بدون آموزش قطعیست

خرید جهیزیه از فروشگاههای اینترنتی

قیمت لوازم خانگی در فروشگاههای معتبر لوازم خانگی

غذاساز

به عنوان نمونه غذاسازها از اقلامی هستند که خانواده ها برای جهیزیه تهیه می کنند. با توجه به اینکه غذاسازها امکانات متنوعی داشته و برخی چند کاره هستند از قیمت های بالایی نیز برخوردارند. ولی غذاسازهایی که در فروشگاه بارانو ارائه می شوند با اینکه از نظر قابلیت و امکانات عالی هستند، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. به عنوان نمونه غذاساز همه کاره فیلیپس مدل HR7776 در فروشگاه معتبر بارانو با قیمت 2840 هزار تومان ارائه می شود در حالیکه همین مدل کالا در دیجی کالا با قیمت 4390 هزار تومان برای فروش درج شده است. شما می توانید همین مدل کالا و یا هر کالایی را که مد نظرتان هست در سایت اینترنتی ترب مقایسه قیمت انجام دهید متوجه خواهید شد که فروشگاه لوازم خانگی بارانو با حداقل قیمت محصولات خود را به فروش می رساند.

مایکروویو

در مورد مایکروویو کنوود مدل MWI311 نیز قیمت این محصول در فروشگاه باراسنو 3750 هزار تومان هست در حالیکه همین مدل مایکروو در سایت دیگر مثل سایت دوزین کالا با قیمت 4450 هزار تومان ارائه می شود.

قیمت لوازم خانگی در فروشگاههای معتبر لوازم خانگی

جاروبرقی

ساده‌ترین مدل‌های جاروبرقی 450 هزار تومان قیمت دارد. اگر می خواهید جارو برقی با برند خارجی بخرید می توانید از فروشگاه اینترنتی که قیمت پایینی دارد اقدام به خرید نمایید. به عنوان نمونه جاروبرقی مایدیا مدلEA  در فروشگاه اینترنتی بارانو با قیمت 2750 هزار تومان عرضه می شود که در مقایسه با سایر سایت های لوازم خانگی بسیار ارزان تر است.

اتو

در هنگام خرید اتو اگر قیمت آن را در فروشگاه بارانو با سایر فروشگاههای اینترنتی و حتی فروشگاههای سطح شهر مقایسه نمایید، مطمئنا بهترین مدل اتو را با حداقل قیمت خریداری خواهید نمود. همچنین اگر شما به کیفیت محصولات و گارانتی معتبر اهیمت بسیاری قائل هستید، می توانید از فروشگاه اینترنتی بارانو اقدام به خرید نمایید. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و با گارانتی کردن کالاها کیفیت آنها را تضمین می کند.

سرویس قابلمه و قاشق و چنگال

سرویس های قابلمه نیز با توجه به ایرانی یا خارجی بودن و تعداد آنها قیمت های متنوعی دارند. مثلا قیمت سرویس‌های مجهزتر به 500 الی 900 هزار تومان می رسد. این درحالی است که حداقل قیمت سرویس‌های خارجی یک میلیون تومان بوده و گاها سرویس های 4 میلیون تومانی نیز در بازار دیده می شود. قیمت سرویس کامل قاشق، چنگال و کارد در حالت معمولی 300 هزار تومان است. اگر خواستار خرید سرویس قاشق و چنگال با کیفیت عالی و کامل هستید، می توانید به ارزان ترین و معتبرترین فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی مراجعه نمایید.

خلاصه کلام

با توجه به وجود تحریم ها و بالا بودن قیمت لوازم خانگی، برای خرید یک جهیزیه خوب و با کیفیت باید دقت زیادی به خرج داد. از فروشگاهی خرید نمود که حداقل سود را برای خود در نظر گرفته است. همچنین در شرایط کنونی که بیماری کرونا شایع است، خرید اینترنتی می تواند شما را ایمن نگه دارد و همچنین مانع از صرف هزینه های اضافی رفت و آمد شود. فروشگاه اینترنی بارانو یکی از معتبرترین فروشگاههای اینترنتی است که اقلام با کیفیت و با قیمت مناسب جهیزیه را در اختیار شما قرار می دهد.