پکیج آموزش سنتور نوازی و نی نوازی و دف نوازی از مبتدی تا پیشرفته بصورت آنلاین

موسیقی اصیل ایرانی ژرف، عمیق و روح فزاست. این آواهای مخملین هدایای تکرار نشدنی هستند که بسیاری را واداشته اند که علی رغم دغدغه های تمام نشدنی زندگی به دنبال راهی باشند تا بیاموزند چگونه عواطف و احساسات خود را از این طریق به تصویر بکشند.

آموزش موسیقی آنلاین

یادگیری این هنر شگفت انگیز می تواند زندگی هر فرد را نیز به راحتی دگرگون کند، بی جهت نیست که آموزش آن را هزینه نمی توان دانست بلکه سرمایه گذاری بلند مدت نیز محسوب می شود.

مزایا بی نظیر موسیقی

اگر دوست دارید یک ساز بیاموزید و از مزایا حیرت انگیز آن همچون تغییر خلق و خو، افزایش حافظه، کاهش استرس و بروز خلاقیت بهره مند شوید اما زندگی پرمشغله این امکان را از شما گرفته و نمی توانید ساعت ها وقت بگذارید تا در این هیاهو و ترافیک اغلب سنگین از کلاس های حضوری آموزشگاه ها که معمولا با هزینه گزاف نیز همراه هستند، استفاده کنید، آکادمی خنیاگر با تولید محتواهای آموزشی فرصت طلایی برای شما فراهم کرده تا در هر ساعت از شبانه روز و هر مکان حتی زمانی که منتظر اتوبوس یا مترو هستید از فیلم های آموزشی آنلاین که با شیوه استاندارد روز دنیا تهیه شده اند، بهره ببرید.

چالش های یادگیری حرفه ای موسیقی

اغلب اوقات عدم موفقیت خودمان را به شرایط خاص خانوادگی، محیط نابسامان محیطی و هزاران دلیل دیگر گره می زنیم اما در حال حاضر با وجود ابزارهای شگفت انگیز اینترنت برای یادگیری هیچ مهارتی حتی موسیقی نمی توان بهانه جویی کرد کافی است به جای مقصر دانستن دیگران فقط اراده کنید.

فراموش نکنید برای یادگیری موسیقی هیچ گاه دیر نیست، آکادمی موسیقی خنیاگر این امکان را فراهم کرده تا تمامی افراد از کودکان مستعد تا افراد میانسال که اغلب حسرت روزهای رفته را می خورند و حتی خجالت می کشند برای تحقق آرزوی قلبی و یادگیری ساز جهت نمایش توانمندی خاک خورده درونی خویش گام بردارند بتوانند بیاموزند و حرفه ای بنوازند.

سرعت بالای یادگیری موسیقی بصورت تصویری و آنلاین

فرقی ندارد شما ساکن بهترین منطقه کلانشهر تهران با امکانات رویایی هستید یا زندگی در دورترین شهر مرزی موجب شده فرصت اینکه از کلاس های آموزشی با کیفیت و استفاده از محضر اساتید مشهور موسیقی بهره ببرید را از دست بدهید می توانید به راحتی با استفاده از بسته های آموزشی خنیاگر مطابق با اصول استاندارد جهانی از آموزشات حرفه ای استادانی که در تمام کشور و نزد تمامی اهالی موسیقی ایران و حتی جهان شناخته ‌شده هستند، بیاموزید و هنر وجودی خویش را به نمایش بگذارید.

تماشا حتی یک بار فیلم ها و انجام تمرین می تواند نیاز تمامی علاقه مندان عزیز و هنردوست را به آموزش حرفه ای را با هزینه ای مقرون به صرفه برطرف کند علاوه بر آن که برخلاف کلاس های حضوری آموزشگاه ها شما می توانید بارها و بارها این محتواهای آموزشی را نیز ببینید، یک بار هزینه کنید و مادام العمر از مزایا بی نظیر آن بهره مند شوید.

برخی با این تصور که برای آموزش موسیقی فقط ارتباط مستقیم با استاد می تواند مفید باشد خود را از استفاده از فرصت طلایی برای دریافت آموزش های آنلاین محروم می کنند.

اما با خنیاگر به راحتی می توانید بیاموزید و پیشرفت کنید علاوه بر حضور بهترین اساتید موسیقی ایران که آرزوی بسیاری فقط استفاده از آموزشات بی نظیر آن هاست و کارنامه درخشان آنها همچون الماس در این عرصه می درخشد و هر فردی را می تواند مجاب کند که سطح آموزشات با چه کیفیتی تهیه شده اما مجموعه خنیاگر اصول حرفه ای را نیز در زمان ضبط فیلم ها به شکل دقیق رعایت کرده است.

برتری های سبک آموزش آنلاین موسیقی بر یادگیری چهره به چهره

آموزش آنلاین با راهنمایی اساتید بنام، الگوی امتحان شده ای است تا تمامی افراد با هر سطح از استعداد بتوانند قدم به قدم در این مسیر طولانی پیش آیند و قدم به قدم استعداد و توانمندی خویش را شاهد باشند.

دیگر نیاز نیست که حتما به شکل سنتی در آموزشگاه حضور یافت. در ادامه به برخی از فواید این سبک آموزشی دلنشین اشاره می شود.

خنیاگر کیست و چکار می کند؟

خنیاگر از پیشگامان آموزش تصویری و آنلاین موسیقی است که فرصت آموزشی برابری فراهم کرده تا تمامی علاقمندان به موسیقی ایرانی بتوانند از محضر اساتید فرهیخته نکات، تکنیک ها و مفاهیم را بیاموزند و از نواختن موسیقی لذت ببرند.

در ادامه به برخی از اصول و خدمات این آموزشگاه اشاره می شود تا بدانید چطور با این حجم از استقبال هنرجویان مواجه شده است.

نوشته دیگر :   درج آگهی برای کسب و کارشما یا خرید و فروش کالا

پکیج آموزش سنتور نوازی مبتدی

علاقمندان به یادگیری سنتور، این ساز پرطنین و مسحورکننده می‌توانند نخستین گام‌های آموزشی را در محضر استاد سعید ثابت بپیمایند.

این مجموعه در ۱۹ قسمت که معادل ۴۰ هفته آموزش حضوری است تهیه شده است. تدریس متناسب با نکات و تمارین کتاب درسی سنتور صورت می گیرد.

فضای آموزشی پر طراوتی که استاد با نگاه ژرف و عمیق خود به مفاهیم و نکات، ترسیم می‌کنند کمک می‌کند علاقمندان تنها با چهار تا شش ماه تمرین بتوانند هنرنمایی در حد متوسط با نوازندگی سنتور داشته باشند.

درباره مدرس سعید ثابت

استاد سعید ثابت تنها به عنوان نوازنده ای ماهر شناخته شده نیستند بلکه سابقه طولانی تدریس ایشان سبب شده که به عنوان هنرمندی نام آشنا یاد شوند.

استاد فرامرز پایور، ارفع اترایی و اسماعیل تهرانی از اساتیدی هستند که ایشان از محضرشان کسب تجربه کرده اند.

برخی از فعالیت های هنری

استاد سعید ثابت علاوه بر سرپرستی گروه پایور حضور موفقی از سال ۱۳۵۰ تا هم اکنون در ارکستر ژونس موزیکال نیز داشتند.

حضور در ارکستر ملی ایران علاوه بر مرکز حفظ و اشاعه موسیقی ایران از دیگر افتخارات استاد هستند همچنین هنرجویان بسیاری در دانشگاه علمی و کاربردی توانسته اند مفاهیم و نکات را از استاد بیاموزند.

پکیج آموزش نی هفت بند مبتدی

نی با آوای سوزناک و مخملین خویش افراد بسیاری را ترغیب می کند که این ساز اصیل و نجیب را بیاموزند. فرقی ندارد که مایلید از این ساز در تکنوازی یا همنوازی استفاده کنید، زمانی شاهد مهارت بالا در نواختن این ساز محبوب خواهید شد که گام های آموزشی خود را درست بردارید.

در این ۹ جلسه آموزشی پربار که همراه با تمرین ممکن است یک سال به طول بیانجامد، تمامی افراد با هر سطحی از دانش موسیقایی می توانند همراه با بیان شیوای استاد شاهو عندلیبی تکنیک ها و نکات آموزشی ساز نی هفت بند ایرانی را به درستی بیاموزند.

آموزش پیشینه و ساختار ساز از دیگر نکاتی است که در این بسته آموزشی به آن پرداخته شده است. قرارگیری آموزش نت خوانی، کوک های ساز، انگشت گذاری و ترکیب درست تمارین و قطعات می تواند بیانگر سطح بالای کیفیت این بسته آموزشی منحصر به فرد باشد.

درباره مدرس شاهو عندلیبی

شاهو عندلیبی از هنرمندان و اساتید برجسته موسیقی اصیل کردی است. توانمندی ایشان علاوه بر نواختن حرفه ای نی در آواز خوانی نیز شهره عام و خاص است.

آثار بی نظیری که تولید کرده اند همچون الماس در سوابق کاری ایشان می درخشد. به ارث بردن استعداد از زنده یاد ایرج عندلیبی (پدر) اگرچه در تبلور مهارت خیره کننده ایشان تاثیر بسیاری داشت اما تجربه آموزی از محضر اساتیدی همچون مجید درخشانی (برای یادگیری گروه نوازی و بداهه نوازی)، استاد محمدرضا شجریان (در زمینه یادگیری آوا)، جمشید عندلیبی (برای یادگیری آموزش نی) را نیز نباید از قلم انداخت.

همچنین ایشان توانستند با اخذ مدرک کارشناسی ارشد موسیقی از دانشگاه هنر از نظر آکادمیکی نیز توانمندی خویش را ارتقا بخشد.

فعالیت های هنری شاخص شاهو عندلیبی

  • حضور در گروه های ممتازی همچون مولانا، خورشید، گروه تنبور شمس و گروه آوا
  • همکاری با گروه خورشید و ماه به رهبری استاد مجید درخشانی
  • اجرای شاخص در کنسرت غوغای عشق باران

پکیج آموزش دف مبتدی و آنلاین

استاد مسعود حبیبی نوازنده برجسته دف جلسات آموزشی را با این پیش فرض که هنرجویان هیچ آشنایی با این ساز خوش نوا ندارند شروع می کنند.

استاد در این ۱۵ قسمت که معادل ۳۵ هفته آموزش حضوری است تشریح اصولی همچون اشاره چپ، دو دستی، خیز و افت عمودی را از قلم ننداخته اند بلکه افراد پس از این که آشنایی اولیه ای با جغرافیای دف به دست آورند سواد موسیقیایی خود را در ارتباط با ریتم های ۴/۴، ۴/۳، ۸/۶، میزان های ترکیبی و ضد ضرب نیز گسترش می دهند.

از دیگر مشخصات شاخص این مجموعه آموزشی وجود تمرینات منسجم است که استاد با تامل و جزء به جزء آن ها را بیان می کنند. برای کسب مهارت هنرجو کافیست با علاقه و پشتکار جلسات را پیگیری کند.

منبع: پکیج آموزش سنتور نوازی و نی نوازی و دف نوازی از مبتدی تا پیشرفته بصورت آنلاین