صندلی دندانپزشکی چه اهمیتی دارد؟
بسیاری از مردم دوست ندارند به دندانپزشکی بروند خیابان و معاینات خود را به دلیل ترس به تعویق می اندازند که منجر به حفره های بیشتر و درمان های فشرده تر می شود. کارهای زیادی وجود دارد که می توانیم انجام دهیم تا آنها احساس آرامش بیشتری کنند، مانند طراحی مدرن و رنگارنگ در مطب دندانپزشکی، قرار دادن موسیقی یا حتی عینک هایی که تصاویر آرامش بخشی را نشان می دهد. اما بیایید روی 2 چیز دیگری که گاهی فراموش می کنیم تمرکز کنیم: اهمیت گوش دادن و ایجاد آرامش. به طور خلاصه: ارتباط در صندلی دندانپزشکی.
آیا زبان بدن بیماران خود را می خوانید؟ آنچه مردم می گویند تنها بخش کوچکی از نحوه ارتباط آنهاست. ارتباط بسیار فراتر از کلمات است: این یک چیز فیزیکی است. بنابراین، بودن و احساس راحتی در دندانپزشکی بسیار مهم است و چرا صندلی دندان نقش حیاتی در ارتباط موفق با بیماران دارد.
علاقه مندان جهت اطلاع از اتوکلاو ، یونیت دندان پزشکی ، رادیوگرافی و آر وی جی به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید و کسانی که نیاز دارند درباره تجهیزات دندانپزشکی مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت دنتی شاین مراجعه کنند برای اشنایی با اتوکلاو استوک بر روی لینک https://dentyshine.com/اتوکلاو-دست-دوم/ کلیک کنید.
زبان بدن
علایم کلامی، رفتاری و جسمی اضطراب را جستجو کنید. علائم شفاهی شامل جملاتی مانند “من معمولاً به بیهوشی اضافی نیاز دارم” و “من دوست ندارم به دندانپزشک بروم” است. نشانههای رفتاری میتواند شامل پریدن روی صندلی در حین پایینرفتن پشت، گرفتن دستهها و نشستن با پاها و دستها روی هم باشد. مراقب علائم جسمی اضطراب، مانند افزایش ضربان قلب، تعریق، تنفس نامنظم، و گشاد شدن مردمک چشم باشید.
آیا گوش میدهید؟
وقتی با مردم صحبت میکنید، واقعاً چقدر از حرفهای آنها را قبول دارید؟ گوش دادن فعال به معنای واقعی کردن چیزی است که گوینده سعی دارد به آن منتقل کند. بنابراین از همان ابتدا داشتن آرامش تا حد ممکن بیماران ایده خوبی است: هر چه آنها آرامتر باشند، شانس داشتن یک رابطه خوب بیشتر است، و آنها ذهنیتی متمرکز داشته باشند و نسبت به آنچه که به آنها می گویید بازتر باشند.
شما در اینجا زمینه را برای درمان موفق آماده میکنید. به آنچه که بیمار می گوید و همچنین به نحوه بیان آن گوش دهید. لحن صدا و حالت چهره آنها چگونه است و از چه نوع زبان بدن استفاده می کنند؟ شما سرنخهای غیرکلامی زیادی از بیماران خود در مورد احساس آنها دریافت خواهید کرد.
چگونه باید عمل کنید؟
گوش دهید و بیان کنید: اگر بیمار ترس یا نگرانی خود را ابراز میکند، آن را با همان زبان بیان کنید. خیلی محکم به نظر نرسید، اما نه خیلی معمولی: شما یک شخصیت معتبر هستید، اما فردی دوستانه. بیماران شما باید بتوانند به شما اعتماد کنند. به رفتارهایی که باید و نباید استفاده کنید فکر کنید. برای صحبت کردن وقت بگذارید یا با همان سرعتی که شنونده خود صحبت کنید صحبت کنید. تماس چشمی را حفظ کنید، از صدای کمتری استفاده کنید و با حالت باز بنشیند یا بایستد.
نقش صندلی دندانپزشکی
صندلی دندانپزشکی میتواند نقطه کانونی بیمار برای ترس و اضطراب باشد. ممکن است تظاهرات فیزیکی ترس آنها از مراجعه به دندانپزشک باشد. برای بیمار صندلی نماد ناراحتی است، برای دندانپزشک یک ابزار ضروری و عملیاتی است. بنابراین، از دیدگاه بیمار، پاسخ به ناراحتی باید به طور طبیعی، آسایش باشد. اگر مقدمات همه چیز برای آرام کردن ذهن بیمار با استفاده از مهارتهای ارتباطی و خواندن روحیه و احساسات او از طریق زبان بدن و گوش دادن فعال باشد، صندلی دندانپزشکی باید نقطه اوج منطقی این صحنهسازی را نشان دهد. صندلیهای دندانپزشکی مدرن برای آسایش بهینه بیمار، همراه با عملکرد پیشرفته ساخته شدهاند. در حالی که دستگاههای چند رسانهای و اشعه ایکس و تشخیص را ادغام میکنند، عناصر راحتی افزایشیافته مانند روکشهای داخلی فوم حافظه را نیز در خود جای دادهاند. تعداد زیادی از مفاهیم طراحی صندلی بیمار ارگونومیک در بازار می تواند خرید صندلی را به یک تلاش گیج کننده و خسته کننده تبدیل کند.
درک و پذیرش این نکته مهم است که “ظاهر تاثیر دارد”. صندلی دندانپزشکی احتمالاً اولین چیزی است که بیماران هنگام ورود به مطب شما متوجه آن می شوند. و این بصری قطعاً میتواند بر نگرش بیمار نسبت به درمان دندانپزشکی تأثیر بگذارد، زیرا مردم معمولاً واکنشها و قضاوتهای اولیه را با چشمان خود نشان میدهند. یک صندلی دندانپزشکی قدیمیتر میتواند بیمار را به این فکر وادار کند که آیا انتخاب اشتباهی هنگام ورود به کلینیک انجام دادهاند، در حالی که طراحی مدرن و شیک یک صندلی دندانپزشکی جدید با فناوری پیشرفته، عموماً تأثیر مثبت بیشتری بر پذیرش و نگرش نسبت به درمان دندانپزشکی دارد. و احتمالاً باعث افزایش اعتماد به نفس بیمار در مورد انتخاب فرد مناسب برای این کار شود.
بیماران آرام، بیماران شاد
ارگونومی ارائه شده توسط صندلی دندانپزشکی باید در انتخاب یکی از آنها اهمیت زیادی داشته باشد. بیماری که روی صندلی راحت نیست، به خصوص در طول درمان های طولانی تر، کاملاً راحت نخواهد بود. و برای بیماران مسن و افرادی که با نشستن روی صندلی مشکل دارند، ممکن است برای سوار یا بیرون رفتن از دستیار یا دندانپزشک به کمک نیاز داشته باشند. Ancar range S3 و S5 ما به یک صندلی زانو شکن مجهز شده است که به راحتی می توانید آن را دریافت کنید. داخل و خارج از صندلی همچنین به دندانپزشک یا دستیار اجازه می دهد تا با آنها صحبت کند و آنها را قبل از درمان آرام کند در حالی که آنها در وضعیت نشستن طبیعی نشسته اند.
شما چطور؟
این مکانی است که دندانپزشک و دستیار حداقل 8 ساعت یا بیشتر در روز را در آن سپری می کنند. ناراحتی با کمترین شدت، اگر برای مدت طولانی اعمال شود، می تواند برای بدن مضر باشد. این می تواند تاثیر قابل توجهی بر سلامت و بهره وری پزشک داشته باشد و در عین حال بر کیفیت درمان دندان نیز تاثیر منفی بگذارد. ارگونومی بد برای مدت طولانی، به خصوص زمانی که تکراری باشد، می تواند بر طول مدت شغل دندانپزشک نیز تأثیر بگذارد. بنابراین، انتخاب واحد دندانپزشکی مناسب برای خود و تیمتان بسیار مهم است. به محدوده گسترده دنتی شاین نگاهی بیندازید و نوع واحد زایمان، صندلی بیمار، مدلی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. . می توانید آنها را در اتاق های نمایش توزیع کننده رسمی نزدیک خود امتحان کنید. اینجا را کلیک کنید تا ببینید کجا هستند.
بیمار دندانپزشک ارتباطی، صندلی دندانپزشکی، اضطراب بیمار