مواد غذایی لاغر کننده و چربی سوز

آلامتو : مطمئناً یکی از مشکلات اصلی بیشتر آدمای چاغ در کنترل چاقی خود نبود باخبر شدن از رژیم غذایی به درد بخور و چربی سوزه پس شما با آشنایی با این غذاا می تونین خیلی زودتر به نتیجه مورد نظر خود در تناسب اندام برسین.

با 4 غذای لاغر کننده و چربی سوز آشنا شید !

شاید واسه شما شنیدن یه واژه رژیم غذایی کاهش وزن معنی خاصی نداشته باشه، چون که سختیایی که این افراد در گرفتن این نوع رژیما متحمل می شن براتون غیرقابل تصوره، اما به واقع موندگاری یه رژیم غذایی ازجمله سخت ترین جای موضوع هستش.

به خاطر همین آوردن بعضی غذاهای چربی سوز موثر می تونه هم در ایجاد تنوع غذایی به افراد کمک کنه و هم جای رژیمای سرسختانه کاهش وزن رو تا حد بسیار زیادی بگیره.

فلفلای تند چیلی:

دیگه لازم نیس فقط به دید یه چاشنی تند به فلفل چیلی نگاه کنین، بلکه تحقیقات گذشته نشون داده، کاپسسین نام ترکیبی در داخل این ماده غذاییه که علاوه بر خاصیت آنتی اکسیدانی اش تاثیر فوق العاده ای در کاهش حجم چربی در افراد چاق داره.

این ترکیب باعث افزایش سوخت و ساز در بدن می شه و واقعا احساس داغی در فرد روشن شدن موتور سوخت و ساز بدنه که این جور خود رو به نمایش میذاره.

کلم بروکلی:

این روزا در بیشتر سالادها ردپایی ار کلم بروکلی دیده میشه که نکته مثبتی در سفره های ما ایرانیا حساب می شه. کلم بروکلی بهتره به شکل خام یا بخار پز مصرف شه. این ماده غذایی علاوه بر این که یه فیبر مناسب و حجیم هستش به عنوان یه سرکوبگر قوی اشتها هم حساب می شه که بهتره قبل از وعده غذایی ناهار و شام دست کم ۱۵۰ تا ۲۰۰ گرم اون با آب لیمو میل شه (به شکل سالاد واسه یه فرد متوسط الجثه) .

گوشت بوقلمون:

بر خلاف خیالات بیشتر مردم گوشت بوقلمون به عنوان یکی از سالم ترین گوشتای حال حاضر در بازار ایران حساب می شه که گوشتی به طور کامل بدون چربیه (در حد بسیار جزئی). فقط مراقب باشین در خرید این نوع پرنده موارد لاغر اون رو بخرین و اول پوست اون رو به طور کامل بکنین و بعد تنها گوشت اون رو به فرم کبابی یا آب پز بخورین.

در هفته تا ۲ وعده گوشت بوقلمون به اندازه هر بار ۱۵۰ تا ۲۵۰ گرم واسه یه فرد متوسط الجثه کافیه تا هم حجم پروتئین لازم فرد رو تامین کنه و هم خاصیت کاهنده چربی در بدن اجرا کنه.

لبنیات:

از لبنیات کم چرب هیچوقت غافل نشید. این وسط ماست کم چرب و دوغ بدون گاز البته خونگی از بهترین نمونه ها هستش. دست کم در روز یه وعده ماست کم چرب برابر ۱۰۰ گرم ماست رو در وعده غذایی خود مخصوصا شام بذارین تا هم خوابی راحت و راحت داشته باشه و هم از خاصیت چربی سوزی لبنیات بهره کافی ببرین.

منبع : جام جم

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

دلیل کم نشدن وزن چیه؟

بازنشر رژیم غذایی سلامت لبنیات

دیدگاهتان را بنویسید