آموزش های لازم و ضروری درباره حقوق خانواده، مهریه، نفقه و حضانت

پایان نامه رشته حقوق

حضانت یعنی چه ؟حضانت ، در واقع به معنای پرورش و نگهداری کردن از فرزند یا فرزندان ، می باشد . از جمله مهم ترین دغدغه های والدین ، تربیت و نگهداری کردن از فرزندشان پس از متولد شدن می باشد و به تبع ، این مسئله در هنگام طلاق و جدایی ، تبدیل به مسئله ای مهم و قابل بحث خواهد شد
اجرت المثل زن خانه دار : بسیاری از امور منزل را مرسوم است که زوجه انجام دهد ، اموری از قبیل : آشپزی کردن ، نظافت ، و …. . به تبع در صورتی که زن خانه دار باشد ، ممکن است تمام امور منزل را خود انجام دهد . حال با آن که انجام دادن این امور ، تکلیفی برای زن نیست . و به همین سبب زن می تواند در شرایط به خصوصی ، اجرت المثل ایام زناشویی را از زوج مطالبه کند .
وکیل طلاق به شما کمک می‌کند که در هر دو شرایط بائن و رجعی بتوانید در مدت‌زمان کوتاهی نتیجه بگیرید.تهران طلاق یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز مشاوره تلفنی و وکیل طلاق آنلاین در ایران است.
آیا طلا جزء مهریه حساب می شود ؟جهت دریافت پاسخ این سوال و سوال های مشابه با موسسه تهران طلاق تماس بگیر و از مشاوره رایگان استفاده کنید.
موسسه حقوقی معتبر و معروف تهران طلاق ، با دارا بودن بیش از ۱۲ سال سابقه مفید و درخشان ، در خصوص مسائل حضانت ، آماده ارائه خدمت به عموم افراد می باشد .
نحوه کسر یک چهارم حقوق برای مهریه .اگر زوج کارمند بود بر طبق مضمون ماده ۶۹ قانون اجرای احکام مدنی : در صورت کارمند بودن مرد و مجرد بودن او و همچنین نبود فرزند ، از حقوق مرد تا میزان یک سوم برای پرداخت مهریه زن ، توقیف و کسر خواهد شد.
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با دارا بودن بیش تر از پنج هزار پرونده موفق در زمینه حقوق خانواده ( طلاق ، طلاق توافقی ، مهریه ، اجرت المثل ، و … ) ، آماده ارائه خدمات حقوقی به عموم افراد می باشد .
اجرت المثل در طلاق .محاسبه کردن اجرت المثل ایام زوجیت ، بر طبق سنوات زندگی زناشویی زوج و زوجه است و در خصوص نحوه محاسبه آن باید اشاره کرد که : در صورتی که بین زوج و زوجه توافقی در این خصوص صورت نگرفته باشد ، کارشناس با بررسی کردن اموال غیر منقول و منقول مرد ، این مبلغ را تعیین خواهد کرد .
مراحل درخواست طلاق توافقی:بدون وکیل توافق زوج و زوجه می باشد . چه زوج و زوجه بخواهند وکیل بگیرند و چه نخواهند ، هر دو طرف باید به طلاق رضایت داشته باشند و بر سر مسائلی همچون : نفقه ، مهریه ، حضانت فرزند یا فرزندان مشترکشان  ، و … با یک دیگر به توافق برسند .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، با بیش تر از دوازده سال سابقه در زمینه حل و فصل مسائل حقوق خانواده ، آماده ارائه انواع خدمات در این زمینه ، به عموم مردم است .
دادخواست طلاق اصول خاص خود را دارد و در انجام آن حتماً باید به یک سری موارد دقت داشته باشید.موسسه تهران طلاق ارائه مشاوره رایگان می باشد.
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، با بیش تر از ۱۲ سال سابقه مفید و درخشان در مورد مسائل حقوق خانواده ، و با دارا بودن برترین و با تجربه ترین وکلا و مشاورین حقوقی ، آماده ارائه خدمت به عموم افراد می باشد .
موسسه حقوقی معتبر و معروف تهران طلاق ، با دارا بودن بیش از ۱۲ سال سابقه مفید و درخشان ، در خصوص مسائل حقوق خانواده ، آماده ارائه خدمت به عموم افراد می باشد .
وکیل نفقه تهران
دادخواست طلاق از طرف زن و یا این که مرد این درخواست را در دادگاه ثبت کند ، ، چنانچه هر نفر از زوجین در خارج از ایران اقامت داشته باشند ، قائدتا شرایط فرق کرده و از ترتیبات و نیز تشریفات مخصوصی برخوردار خواهد بود.
اگر زن راضی به طلاق نباشد مرد میتواند طلاق بدهد ؟پاسخ به این سوال ، مثبت می باشد . بر طبق مضمون ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی : زوج ( مرد ) می تواند هر زمان که تمایل داشت زوجه ( زن ) را طلاق بدهد .
در صورت طلاق از طرف مرد آیا مهریه تقسیط میشود
انتقال سند قبل از مطالبه مهریه .بسیاری از مردان هستند که برای فرار از دین ، از شیوه های مختلفی استفاده می کنند . از جمله معمول ترین این شیوه ها ، می توان به معاملات صوری اشاره کرد ‌.
موسسه حقوقی تهران طلاق ، یکی از موسسه های معتبر تهران می باشد که ، دارای سابقه ای درخشان و مملو از موفقیت در زمینه حقوق خانواده ( همچون : نفقه زوجه ، انواع و اقسام طلاق ، مهریه ، نفقه فرزند ، اجرت المثل ایام زوجیت ، و … ) می باشد .
طلاق توافقی فوری تنها زمانی امکان‌پذیر است که شما حتماً از یک وکیل کاربلد استفاده کنید. مشاوره‌های تلفنی مؤسسه تهران طلاق نیازی به‌صرف هزینه بالا و مشاوره‌های حضوری نخواهد داشت.
مشاورین‌ حقوقی و وکلای موسسه حقوقی تهران طلاق ، تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین خدمات را به مراجعین محترم ، ارائه دهند . این موسسه حقوقی با سال ها تلاش و فعالیت در زمینه مسائلی که در حقوق خانواده وجود دارد ، به خصوص مسئله طلاق و طلاق توافقی زوجین ،‌ جزء پر مخاطب ترین و معتبر ترین موسسه های حقوقی تهران می باشد که می‌ توان با خیال آسوده ، مسائل خود را با مشاورین و وکلای متخصص این موسسه حقوقی در میان گذاشت و امور خود را به آن ها سپرد .
چگونگی رفع توقیف خودرو برای مهریه؟برای لایحه رفع توقیف خودرو ،می بایست از مواد قانونی استفاده شود تا نتیجه ای عالی ، حاصل شود.تهران طلاق مشاوره رایگان
نوشته دیگر :   چرا بعد از خرید نهال گردو برخی از نهال ها خشک می شوند ؟
موسسه حقوقی تهران طلاق