بهترین سیستم های مدیریت محتوا

 

آیا می خواهید مستقیماً به سراغ پاسخ بروید؟ بهترین سیستم های مدیریت محتوا برای اکثر مردم قطعا وردپرس یا Wix هستند.

سیستم های مدیریت محتوا (CMS) امکان مدیریت و انتشار محتوا در وب را فراهم می کند.

به طور سنتی، صفحات وب به زبان های برنامه نویسی HTML، جاوا اسکریپت و CSS نوشته می شوند. بدون سیستم مدیریت محتوا، برای ایجاد یک وب سایت و انتشار محتوا به صورت آنلاین، باید یاد بگیرید که چگونه کدنویسی کنید.

اما اکثر پلتفرم های CMS به کاربران امکان می دهند بدون نوشتن کد یک وب سایت ایجاد کنند.

سیستم های مدیریت محتوای زیادی در بازار وجود دارد که برای افراد با سطوح مختلف مهارت فنی طراحی شده است. این راه حل ها همه به یک اندازه ایجاد نمی شوند. اگر خیلی به تکنولوژی علاقه ندارید و CMS اشتباهی را انتخاب می کنید، برای ایجاد و مدیریت محتوا در وب سایت خود با مشکل مواجه خواهید شد. از طرف دیگر، توسعه دهندگان با تجربه ممکن است یک CMS با انعطاف پذیری بیشتری بخواهند.

صرف نظر از سطح مهارت فنی یا تجربه ساخت وب، می توانید از این راهنما برای یافتن بهترین نرم افزار CMS برای خود استفاده کنید.

10 بهترین سیستم مدیریت محتوا

وردپرس

Wix

فضای مربعی

Shopify

تجارت بزرگ

جوملا!

دروپال

مجنتو

سایت های مدیریت تجربه Adobe

ماگنولیا CMS

 

من بیش از یک دهه است که محتوای وب را مدیریت می کنم. پس از تحقیقات گسترده و تجربه دست اول با استفاده از هر CMS زیر نور خورشید، من ده سیستم مدیریت محتوا برتر را برای موارد استفاده مختلف محدود کرده ام.

شماره 1 – وردپرس – بهترین سیستم مدیریت محتوای کلی

بیش از یک سوم کل اینترنت توسط وردپرس تامین می شود. این پلتفرم محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است. بیش از 60 میلیون نفر در سراسر جهان به آن اعتماد دارند.

برای مبتدیان و کاربران باتجربه، وردپرس تمام ابزارهایی را که برای ایجاد، ویرایش، مدیریت و انتشار محتوا در وب نیاز دارید، دارد.

به عنوان یک CMS منبع باز و رایگان، وردپرس را می توان برای رفع نیازهای هر نوع وب سایتی سفارشی کرد. برای افزودن قابلیت به سایت خود، کافی است بیش از 55000 افزونه را مرور کنید.

در واقع دو نسخه مختلف از وردپرس وجود دارد – WordPress.com و WordPress.org.

با WordPress.com، می توانید یک وب سایت را به صورت رایگان با استفاده از یک زیر دامنه وردپرس راه اندازی کنید. این برای اکثریت قریب به اتفاق کاربران ایده آل نیست و قطعا برای مشاغل مناسب نیست. اما لازم نیست نگران میزبانی باشید، و این برای کسانی از شما که می‌خواهید پاهای خود را با این پلتفرم خیس کنید خوب است.

WordPress.org همان چیزی است که شما می خواهید. در واقع، ما از وردپرس برای مدیریت محتوای خود در اینجا در Quick Sprout استفاده می کنیم. شما باید سرویس میزبانی وب خود را از جای دیگری دریافت کنید، اما این روند بسیار ساده است.

این پلت فرم سئو پسند، ایمن و پاسخگو است. این یک انتخاب عالی برای وب سایت های پر محتوا، مانند وبلاگ ها است.

قطعاً یک منحنی یادگیری جزئی وجود دارد، و لزوماً به اندازه یک سازنده وب سایت سنتی کاربرپسند نیست. اما حتی مبتدیان نیز می توانند به سرعت وردپرس را کشف کنند. کاربران پیشرفته از انعطاف پذیری ویرایش و سفارشی سازی با کدنویسی لذت خواهند برد.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت مهاجرتی

شماره 2 – Wix – بهترین وب سایت ساز برای مبتدیان

Wix به عنوان سازنده وب سایت نامگذاری شده است. این کاملاً مشابه یک سیستم CMS سنتی نیست، اما دارای اجزا و برنامه هایی است که برای مدیریت محتوا کار می کنند.

برای مبتدیانی که می خواهند یک راه حل همه کاره برای ایجاد یک وب سایت از ابتدا داشته باشند، Wix یک انتخاب برتر خواهد بود. با Wix می‌توانید یک وب‌سایت ایجاد کنید، محتوای خود را ویرایش کنید و همه چیز را در وب منتشر کنید بدون اینکه حتی یک خط کد بنویسید.

حتی اگر هیچ مهارت طراحی یا توسعه ندارید، می توانید در عرض چند دقیقه یک وب سایت Wix بسازید.

مشابه وردپرس، در واقع می توانید یک وب سایت Wix به صورت رایگان بسازید. متأسفانه، سایت رایگان دارای یک زیر دامنه Wix است. برای حذف نام تجاری Wix و بهترین استفاده از وب سایت خود، باید به یک برنامه پولی ارتقا دهید.

ترکیبی – 13 دلار در ماه

نامحدود – 17 دلار در ماه

حرفه ای – 22 دلار در ماه

VIP – 39 دلار در ماه

Wix دارای یک سازنده سایت با کشیدن و رها کردن بصری است، بنابراین ویرایش محتوا در صفحات فرود شما آسان است. می‌توانید از Wix برای انتشار یک وبلاگ، راه‌اندازی یک سایت تجارت الکترونیک و اساساً هر نوع محتوایی که می‌خواهید در وب منتشر کنید استفاده کنید.

در حالی که Wix قطعا بهترین سازنده وب سایت در بازار امروز است، در مقایسه با یک سیستم CMS خالص، مانند وردپرس، کمی محدود است. اما با این گفته، این یک انتخاب عالی برای مبتدیان است. Wix را به صورت رایگان امتحان کنید.

شماره 3 – Squarespace – بهترین CMS برای طراحی های زیبا

Squarespace یکی دیگر از سازنده های وب سایت است که عالی است

برای مبتدیان یا کسانی که نمی خواهند از ابتدا کدنویسی کنند. این پلتفرم به دلیل طراحی های زیبای خود شناخته شده است و آن را به بهترین انتخاب برای افراد حرفه ای خلاق تبدیل می کند.

عکاسان، نوازندگان، طراحان، هنرمندان، و هر کسی که دارای نمونه کارهای خلاقانه است، همگی کاندیدای مناسب برای این پلتفرم CMS هستند.

اما با این گفته، Squarespace این انعطاف پذیری را دارد که نیازهای سایت های دیگر را نیز برآورده کند، از جمله رستوران ها، فروشگاه های آنلاین، خدمات حرفه ای و موارد دیگر.

Squarespace ابزارهایی برای وبلاگ نویسی نیز دارد. با این اوصاف، اگر وبلاگ وظیفه اصلی سایت شما باشد، لزوماً این پلتفرم را توصیه نمی کنم. بدون شک Squarespace برای مدیریت محتوای بصری بهتر از صفحات متنی است.

در اینجا یک مرور سریع از برنامه ها و قیمت گذاری Squarespace CMS آورده شده است:

شخصی – 12 دلار در ماه

تجارت – 18 دلار در ماه

تجارت پایه – 26 دلار در ماه

تجارت پیشرفته – 40 دلار در ماه

نرخ های فوق همه بر اساس یک قرارداد سالانه است. طرح های ماه به ماه با قیمت شروع بالاتر در دسترس هستند.

اگر می خواهید از وب سایت نمونه کارها درآمد کسب کنید، Squarespace دارای قابلیت های فروش داخلی با برنامه های تجاری خود است. بنابراین لازم نیست نگران نصب یک ابزار یا افزونه شخص ثالث مانند وردپرس یا CMS دیگری باشید.

نوشته دیگر :   مجله روزانه

آن را به مدت 14 روز رایگان امتحان کنید.

شماره 4 – Shopify – بهترین سیستم مدیریت محتوا برای تجارت الکترونیک

Shopify بهترین پلتفرم CMS برای سایت های تجارت الکترونیک است. این یک سازنده وب سایت و سیستم مدیریت محتوا همه در یک با پردازش پرداخت داخلی برای فروش آنلاین است.

این نرم افزار علاوه بر CMS خود، ابزارهای دیگری نیز برای مواردی مانند ساخت برند، فروش در رسانه های اجتماعی، فروش از طریق بازارهای آنلاین و پردازش فروش حضوری با Shopify POS دارد.

استفاده از این پلتفرم برای همه آسان است و به هیچ گونه مهارت برنامه نویسی یا توسعه نیاز ندارد. اگر می دانید چگونه در وب حرکت کنید، می توانید محتوای تجارت الکترونیک را با Shopify بسازید و مدیریت کنید.

Shopify مدیریت تمام جنبه های محصولات خود را برای شما آسان می کند. انواع را تنظیم کنید، ردیابی موجودی را مجاز کنید، قیمت گذاری را تنظیم کنید، وزن اضافه کنید، ترتیب محصولات خود را تغییر دهید و موارد دیگر.

رابط CMS تمیز و بدون درهم و برهم است. علاوه بر مدیریت محصولات، شما همچنین توانایی ایجاد، ویرایش و مدیریت یک وبلاگ، صفحات فرود و سایر عناصر ناوبری خود را خواهید داشت.

در اینجا نگاهی سریع به قیمت Shopify داریم:

شماره 5 – BigCommerce – بهترین CMS برای فروشگاه های بزرگ تجارت الکترونیک

BigCommerce یک CMS تجارت الکترونیک است که برای مقیاس ساخته شده است. مشابه Shopify، این یک سازنده وب سایت همه در یک و CMS است که به طور خاص برای وب سایت های تجارت الکترونیک طراحی شده است.

این CMS درجه سازمانی به شما امکان می دهد هزاران محصول و محتوای دیگر را به راحتی مدیریت کنید.

BigCommerce راه حل های خاص مورد استفاده برای B2B ها، فروشگاه های تجارت الکترونیک عمده فروشی، تجارت بین کانالی و فروش بین المللی نیز دارد.

مانند Shopify، می توانید محتوای تجارت الکترونیک خود را در BigCommerce بدون هیچ گونه تجربه توسعه مدیریت کنید.

در اینجا نگاهی به برنامه ها و قیمت BigCommerce می اندازیم:

استاندارد – 29.95 دلار در ماه

به علاوه – 79.95 دلار در ماه

حرفه ای – 299.95 دلار در ماه

سازمانی – قیمت گذاری سفارشی

با اشتراک سالانه 10٪ در برنامه های Plus و Pro صرفه جویی کنید. BigCommerce را به مدت 15 روز رایگان امتحان کنید. برای مدت محدود، BigCommerce سه ماه پس از پایان دوره آزمایشی رایگان ارائه میده

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

شماره 6 – جوملا! – بهترین CMS جایگزین وردپرس

جوملا به اندازه وردپرس محبوب نیست، اما این دو پلتفرم بسیار شبیه به هم هستند و همیشه با یکدیگر مقایسه می شوند.

جوملا مانند وردپرس یک پلتفرم رایگان و متن باز است. منحنی یادگیری قوی‌تری نسبت به وردپرس دارد، اما برای ایجاد محتوای بسیار قابل تنظیم ایده‌آل است. اگر وب سایت شما متنی فوق العاده سنگین نیست، جوملا ممکن است گزینه بهتری برای شما باشد.

جوملا ابزارهای بسیار خوبی برای مدیریت کاربران دارد که آن را به گزینه ای محبوب برای سایت های عضویت تبدیل می کند.

یکی دیگر از ویژگی های برتر جوملا امکان استفاده از چندین تم و قالب به طور همزمان برای صفحات و انواع محتوا است. همچنین از پشتیبانی چند زبانه خارج از جعبه بهره مند خواهید شد.

اگر از وردپرس راضی نیستید، اما این سبک را برای مدیریت محتوا دوست دارید، به جای آن جوملا را امتحان کنید.

فقط توجه داشته باشید که جوملا به اندازه وردپرس افزونه یا افزونه ندارد. ویژگی های خاصی وجود دارد که ممکن است مجبور شوید به صورت دستی پیاده سازی کنید. این لزوماً یک معامله شکن نیست، اما احتمالاً برای افرادی که تجربه توسعه دارند بهتر است.

شماره 7 – دروپال – بهترین CMS برای امنیت

دروپال است

یک CMS منبع باز و رایگان دیگر. از نظر سهم بازار به اندازه وردپرس و جوملا محبوب نیست، اما این باعث کاهش عملکرد آن نمی شود.

به طور کلی، جوملا در زمینه های مشابه جوملا برتر است. به عنوان مثال، برای ایجاد و مدیریت انواع پست سفارشی، انعطاف پذیری کامل خواهید داشت. همچنین از سطح بالایی از کنترل بر روی کاربران و مجوزها بهره مند خواهید شد. دروپال نیز مانند جوملا چند زبانه است.

اما از نظر امنیت، دروپال در کلاس خودش قرار دارد.

برخی از ویژگی های امنیتی برتر عبارتند از رمزگذاری پایگاه داده، کنترل دسترسی کاربر، جلوگیری از حمله DoS، به روز رسانی خودکار و اعتبار سنجی هسته، مشارکت GitHub، گزارش های امنیتی به اشتراک گذاری اطلاعات و جلوگیری از ورود داده های مخرب.

به همین دلیل است که دروپال مورد اعتماد بانک‌ها، سازمان‌های دولتی، مراکز درمانی و سایر وب‌سایت‌هایی است که به امنیت و مقیاس‌پذیری قوی نیاز دارند.

دروپال راه حل های خاص مورد استفاده برای توسعه دهندگان، بازاریابان و آژانس ها دارد.

با این گفته، من دروپال را فقط به کاربرانی توصیه می کنم که با برنامه نویسی و توسعه راحت هستند. قطعاً یک منحنی یادگیری وجود دارد، و برای مبتدیان نیست.

شماره 8 – Magento – بهترین CMS برای کاربران پیشرفته تجارت الکترونیک

Magento در مقایسه با سایر پلتفرم های CMS تجارت الکترونیک در لیست ما منحصر به فرد است. این به این دلیل است که با استفاده از فناوری منبع باز ساخته شده است – مشابه وردپرس، دروپال و جوملا.

بیش از 250000 توسعه دهنده و کاربر پیشرفته در سراسر جهان به Magento برای مدیریت محتوای تجارت الکترونیک بسیار قابل تنظیم اعتماد دارند.

این نرم افزار برای مبتدیان نیست. این بیشتر توسط مشاغل متوسط ​​​​بازار و سازمانی و سازمان های B2B که نیاز به سفارشی سازی کامل در مقیاس دارند استفاده می شود.

یکی دیگر از نکات برجسته Magento، توانایی ایجاد یک PWA (برنامه وب پیشرو) برای فروشگاه آنلاین شما است.

قیمت Magento به صورت آنلاین در دسترس نیست. برای دریافت قیمت و درخواست نسخه نمایشی رایگان، باید با تیم فروش تماس بگیرید.

با این گفته، معمولاً گران است. راه حل درجه سازمانی بیش از 20000 دلار در سال هزینه دارد.

شماره 9 – سایت های مدیریت تجربه Adobe – بهترین سیستم مدیریت محتوا با هوش مصنوعی

سایت های Adobe Experience Manager در مقایسه با بقیه لیست ما منحصر به فرد است. این یک CMS هیبریدی انعطاف پذیر است که با کانال های مختلف سازگار است.