بهترین شیشه شیرهای موجود در بازار

 

شیشه شیر از ظروف شیرخوری مهم و ابتدایی و مورد نیاز نوزادن است. تولید کنندگان زیادی در برندهای مختلف ایرانی و خارجی به ارائه کالای شیرخوری مشغول هستند که تعداد آن ها بسیار زیاد است .والدین برای تهیه شیشه شیر فاکتورهای زیادی را مد نظر دارند. این فاکتورها می توانند فقط در جنس و حجم شیشه خلاصه شوند یا تعداد بالاتری مثل مدل سرشیشه و رنگ و سرعت جریان و.. را شامل شوند. که به تجربه می توان گفت :در این میان مارک های معروف در صد رضایت بیشتری را به خود جلب کرده اند. اما به هر حال توصیه می کنیم بیشتر از یک شیشه شیر و با دو سایز مختلف تهیه کنید که برای حمل یک وعده خارج از منزل، راحت تر باشید. در این مقاله قصد داریم تعدادی از محبوب ترین شیشه شیر های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

محبوب ترین شیشه شیرهای موجود در بازار

شیشه شیر دکتر براونز

از ویژگی های شیشه شیر برند دکتر براونز، آنتی کولیک بودن آن است که از وارد شدن همزمان هوا و شیر به دهان و سپس به معده کودک جلوگیری کرده و مانع از ایجاد نفخ می شود. سرشیشه های این برند از نوع نچرال یعنی شبیه به سینه مادر هستند، همچنین بخاطر جنس بطری در حفظ ویتامین های موجود در شیر موثر هستند. مجموع این ویژگی ها این نوع شیشه آمریکایی آن را در مجموعه محبوب ترین شیشه شیرهای نوزاد جای داده است.

شیشه شیر اونت

اونت از باتجربه ترین تولید کنندگان محصولات کودک است.از نقاط قوت شیشه شیر اونت ساخته شدن بدنه به وسیله ماده پروپلین و خالی بودن آن از ماده مضر BPA می باشد. همچنین طراح خاص آن موجب شده که نگه داشتن آن در دست حتی برای نوزاد هم آسان باشد. دهانه گشاد بطری اونت شستشوی آن را راحت تر کرده است . این نوع شیشه شیر در سایزهای مختلف ۱۲۵، ۲۶۰ و ۳۳۰ میلی لیتری موجود می باشد . استفاده از این شیشه شیر بیشتر برای نوزادانی توصیه می‌شود که نیاز به سرعت جریان شیر بالاتر دارند.

 

شیشه شیر چیکو

برند نام آشنا و معروف چیکو جزو بهترین شیشه شیرهای کودک می باشد. این شیشه شیر چه از نظر مدل و چه قیمت از تنوع بالای برخوردار است و از دسته شیشه شیر ها ی سر کج قرار دارد و مجهز به سوپاپ دوگانه برای تخلیه هوا ست که آن را در دسته آنتی کولیک ها جای میدهد. اگر سر شیشه با مدل سر کج مورد پسند شما یا مورد علاقه نوزادتان نیست می توانید مدل سر شیشه را تغییر دهید. شیشه شیر چیکو در دو سایز ۱۵۰ و‌ ۲۵۰ میلی لیتری در بازار موجود می باشد. شیشه شیر چیکو محصولی از کشور ایتالیاست.

شیشه شیر توییست شیک

شیشه شیر  برند توییست با طراحی سر شیشه شبیه به سینه مادر، ضد کولیک و ضد نفخ بوده و جریان ثابت تغذیه را تضمین می کند. همچنین مواد حل نشده در غذای کودک یکی از مواردیست که روند شیر خوردن کودک را با مشکل مواجهه می سازد. مخلوط کن مخصوص تعبیه شده در این نوع از شیشه شیرها از ایجاد توده‎های حل نشده جلوگیری به عمل می آورد. بدنه آن عاری از هرگونه ماده شیمیایی و مضر است و در سایزهای مختلف در چند مدل در دسترس قرار دارد و ساخت کشور چین است. مواد سازنده این شیشه از انواعی است که باعث شده بطری و سر شیشه آن بسیار سبک و بادوام باشد و خرید آن بسیار مقرون به صرفه است. این برند هم  با دارا بودن رنگبندی بسیار متنوع طرفداران خود را دارد و  از محبوب ترین شیشه شیر ها در میان انواع مختلف می باشد.

نوشته دیگر :   کلیپ عاشقانه

شیشه شیر هی اور شی

شیشه شیر هی اور شی هم سرشیشه و هم بطری صد در صد از جنس سیلیکون ساخته شده اند. و به همین دلیل توانایی مقاومت در برابر درجه حرارات بالا تا 180 درجه را دارا می باشند. سیلیکون به راحتی تمیز می شود و نیازی به برس ندارد. این شیشه قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و ضد عفونی به وسیله آب جوش را دارد، حتی می توانید شیر را برای گرم کردن در این شیشه شیر هی اور شی بریزید و در مایکروو قرار دهید و خیالتان راحت باشد که خبری از ماده بیسفنول و خطرات آن نیست که خدایی نکرده در دراز مدت سبس ایجاد مشکلات هورمونی برای کودکتان شود. شیشه شیر های سیلیکونی به دلیل نرمی و سبک بودن در سال های اخیر بیشتر از انواع دیگر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته اند. سرشیشه آن ضد نفخ و نچرال می باشد و نوزادنی که هم از شیر مادر و هم شیرخشک تغذیه می شوند به خوبی سرشیشه را قبول می کنند. این شیشه بیشتر برای کودکان9 ماه به بالا مناسب است .از دیگر ویژگی های آن این است که بطری دارای درجه بندی و در پوش مخصوص برای جلوگیری انواع آلودگی هاست. این شیشه رنگ بندی محدودی دارد از جمله: سفید و مشکی و طوسی وصورتی.  این برند آمریکایی از بهترین شیشه شیرها برای نوزاد است.

 

 

شیشه شیر بی بی سیل

بطری این شیشه شیر از جنس پیرکس تهیه شده و به همین جهت بو نمی گیرد و به راحتی تمیز می شود . می توان با جوشاندان آن را ضد عفونی کرد. شیشه بطری دارای عایق حراراتی است و برای آن دو دسته در دو طرف تعبیه شده است که استفاده از آن را راحت تر می کند. جدای از اینا ویژگی منحصربفرد بی بی سیل، شیشه شیر 360 درجه غلتان و سر شیشه 360 درجه آن می باشد که ویژگی 360 درجه منجر به خارج شدن تا آخرین قطره شیر می شود. دارای دو رنگ بندی دخترانه و پسرانه در رنگبندی مثل آبی و صورتی و بنفس و سایزبندی متفاوت بسته به نیاز کودک به مصرف حجم شیر برای سیر شدن می باشد. و از دسته ظروف شیر خوری است که از بدو تولد قابل استفاده برای نوزاد هستند و مخصوص رده سنی خاصی نیست. علاوه بر این ها شیشه دارای نی مخصوص برای تخلیه هوای اضافی در کف شیشه است که این ویژگی ضد نفخ بودن را سبب می شود. این محصول انگلیسی از محبوب ترین شیشه شیر های موجود در بین کالای کودکان است.

نتیجه

نتیجه اینکه هر چه یک شیشه شیر دارای جنس موغوب تر، رنگ های شاد و مورد پسند کودکان، سایزهای مختلف و سرشیشه های دقیق طراحی شده باشند. تقاضای مصرف کنندگان برای تهیه آن ها بالا تر است . توصیه ما به شما هم خرید از برندهای برتر که آزمایش خود را سال هاست پس داده اند می باشند . چرا که این نوع کالا ها و محصولات ارزش هزینه ای که برای آن ها پرداخت می کنید را دارند. برای تهیه برترین برندها می توانید به سایت سیسمونی فندق مراجعه کنید. بصورت آنلاین و آسان خرید کنید و در اسرع وقت محصول اورجیتال خود را درب منزل تحویل بگیرید. سیسمونی فندق مجموعه ای بهترین هایی که در بالا به آن ها بصورت مفصل اشاره شد را فروشگاه خود گرد هم جمع آورده است، تا شما خرید بهتری را تجربه کنید.