نکات ارزشمند هنگام انتخاب املاک

بسیاری از مردم آرزوی داشتن خانه خود را برای ثبات و آرامش ذهنی ناشی از آن دارند. اما ممکن است متوجه نباشید که داشتن خانه مزایای مالیاتی زیادی نیز دارد. در سال 2017، قانون کاهش مالیات و مشاغل (TCJA) به قانون تبدیل شد و تغییرات قابل توجهی در انواع کسرهایی که صاحبان خانه می توانند از آن استفاده کنند، ایجاد کرد. بیایید دقیق‌تر ببینیم که این تغییرات چیست و احتمالاً چگونه بر صاحبان خانه‌های فعلی تأثیر می‌گذارد.

اگرچه املاک اجاره ای باعث ایجاد درآمد غیرفعال برای صاحبان خانه می شود، اما به دور از سرمایه گذاری دستی نیست. وقتی خانه خود را اجاره می کنید، فقط به دیگران اجازه نمی دهید در آن زندگی کنند. شما همچنین مسئولیت نگهداری چندین ملک را بر عهده می گیرید. این بدان معنی است که با این موارد منفی برخورد کنید:

از یک طرف، اگر پول لازم برای پیش پرداخت، هزینه های بسته شدن و تعمیرات اجتناب ناپذیر را نداشته باشید ، خرید خانه می تواند دشوار باشد. از سوی دیگر، اجاره به شما کمکی نمی‌کند تا سهام خود را ایجاد کنید – یا شما را به صاحب خانه شدن نزدیک‌تر نمی‌کند.

در حالی که هیچ کس نمی تواند با قطعیت پیش بینی کند که آیا قیمت مسکن کاهش می یابد یا خیر، اتفاق

خرید آپارتمان در تهران تا دو میلیارد 

نظر کارشناسان مسکن این است که ارزش مسکن به این زودی ها کاهش نخواهد یافت. انتظار می رود قیمت مسکن در سال 2022 به افزایش خود ادامه دهد. فقط انتظار نداشته باشید که این افزایش به اندازه رکورد سال 2021 تند باشد.

سرمایه خانه مبلغ دلاری خانه شما است که مالک آن هستید. این تفاوت بین ارزش خانه شما و مقدار پولی است که بابت وام مسکن خود بدهکار هستید. هنگامی که سهام ایجاد می کنید، به این معنی است که تفاوت بین ارزش خانه خود و مبلغی را که در وام مسکن خود مدیون هستید افزایش می دهید. شما می توانید این کار را با افزایش ارزش خانه یا کاهش مقدار پولی که در وام مسکن خود دارید انجام دهید.

فروش آپارتمان در کرج پول لازم 

پیش‌پرداخت خانه، نقدی است که خریدار در معاملات ملکی و سایر خریدهای بزرگ پیش پرداخت می‌کند. پیش پرداخت ها معمولاً درصدی از قیمت خرید است و می تواند از 3٪ تا 20٪ برای ملکی که به عنوان اقامتگاه اصلی استفاده می شود متغیر باشد. پیش پرداخت مورد نیاز معمولاً با توجه به نوع وام مسکنی که انتخاب می‌کنید، اما وضعیت مالی و نوع ملکی که می‌خرید (مثلاً خواه محل سکونت اصلی شما باشد یا یک ملک سرمایه‌گذاری ) تعیین می‌شود.

این حوزه دیگری است که در آن عامل املاک شما یک دارایی ارزشمند خواهد بود. نماینده شما می تواند بازار محلی را ارزیابی کند و با فروشنده یا نماینده فروشنده صحبت کند و به شما این امکان را می دهد که نگاه دقیق تری به میزان تمایل فروشنده برای مذاکره در مورد قیمت فروش داشته باشید همانطور که تورم همچنان در حال افزایش است، پول شما کمتر خرید می کند. اگر همین الان اقدام کنید، ممکن است بتوانید با دلارهایتان خانه بیشتری نسبت به زمانی که منتظر بمانید و تورم همچنان در حال افزایش باشد، بپردازید. در دوران تورم، اجاره ماهانه آپارتمان نیز افزایش می یابد. این بدان معناست که بسته به محل زندگی‌تان، ممکن است در زمان افزایش تورم، برای پرداخت وام مسکن کمتر از اجاره ماهانه پرداخت کنید.

خانه‌های تاریخی به صاحبان املاک این فرصت را می‌دهند که صاحب بخشی از تاریخ شوند و شخصیت و داستان‌های یک خانه زیبا را در آغوش بگیرند. اما خانه‌های تاریخی نیز با مشکلات خاصی همراه هستند که خانه‌های جدیدتر چنین ندارند. بنابراین، قبل از اینکه متعهد به داشتن یک خانه تاریخی شوید، مهم است که بدانید چگونه خانه تاریخی مناسب را پیدا کنید و بخرید و برای مراقبت و نگهداری بی پایانی که خانه جدیدتان نیاز دارد آماده باشید.

فروش آپارتمان در پرند 

می دانید که می خواهید امتیاز بخواهید، اما چگونه می توانید فروشنده را متقاعد کنید که به شما در پرداخت کمک کند؟ امتیاز خواستن تماماً به مذاکره و درک بازار فعلی مسکن است. ابتدا، باید بفهمید که آیا در بازار خریدار هستید یا بازار فروشنده . این به شدت بر توانایی شما برای مذاکره برای امتیازات تأثیر می گذارد. وقتی خانه‌شان برای مدتی در بازار بوده یا زمانی که بازار خریدار است، فروشندگان انگیزه بیشتری برای ارائه امتیاز دارند.با هر خرید خانه، ابتدا باید برای وام خانه خود تأییدیه بگیرید تا دقیقا بدانید چقدر می توانید خرج کنید. می توانید به صورت آنلاین با Rocket Mortgage ® درخواست دهید . اگر برای وام مسکن تأیید شده باشید، نامه تأییدیه ای از وام دهنده خود دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای بیرون رفتن و شروع خرید استفاده کنید. برخی از فروشندگان ممکن است افراد را بدون تأیید قبلی از سوی وام‌دهنده اجازه ورود ندهند.شما می توانید تعیین کنید که چقدر باید برای هر یک از هزینه های بسته شدن خود بپردازید، با نگاهی به افشای پایانی خود . شما باید آن را از نزدیک بررسی کنید تا مطمئن شوید که وام دهنده شما پیش پرداخت را به شما اعتبار داده است. افشای پایانی شما هزینه های بسته شدن شما را مشخص می کند و دقیقاً به شما می گوید که برای هر کارمزد یا هزینه چقدر بدهکار هستید.مرحله 1: تصمیم بگیرید که آیا برای خرید خانه آماده هستید یا خیر

اگر تصمیم به درخواست امتیاز دارید، دیگر خواسته های خود را محدود کنید. فروشندگان دوست دارند پیشنهادی را قبول کنند که کمترین پیچیدگی را برای آنها دارد. اگر امتیازات و همچنین تعمیرات، تعویض و خدمات را بخواهید، فروشنده احتمال بیشتری دارد که پیشنهاد شما را منتقل کند. اگر تعمیرات برای شما الزامی است، پیشنهاد قیمت کمتر و پوشش هزینه های بسته شدن را خودتان در نظر بگیرید.

اگر در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنید، هزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این که چقدر برای ملک پرداخت خواهید کرد، چه مدت مالک آن خواهید بود و چقدر می توانید از آن درآمد داشته باشید، قبل از پریدن باید وزن شود.

چه در حال سرمایه گذاری برای برگرداندن ملک باشید و چه آن را به عنوان یک سرمایه گذاری اجاره طولانی مدت نگهداری کنید، هزینه های حمل در املاک و مستغلات باید در نظر گرفته شود. برای آشنایی با هزینه های حمل و نقل و نحوه محاسبه آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

من برای فروش خانه و خرید خانه جدید در بازار هستم. اگر می خواهید دور شوید، بازار فروش خوبی است، اما من به دنبال ماندن در آن منطقه هستم. من قصد دارم درآمد حاصل از خانه فعلی خود را صرف پیش پرداخت خانه جدیدم کنم تا وام مسکن ماهانه خود را کاهش دهم. در حالی که میانگین قیمت خانه برای نیازهای من 1 میلیون دلار است، خانه فعلی من به این میزان فروخته نخواهد شد. من نگران این هستم که بتوانم خانه جدید را حداقل به همان قیمتی که آن را خریداری کرده‌ام، بفروشم که زمان انجام آن در آینده فرا می‌رسد داده های بازار مسکن در این هفته شواهد بیشتری از رکود ارائه کرد. انجمن ملی مشاوران املاک روز پنجشنبه گفت فروش خانه های موجود در ماه سپتامبر برای هشتمین ماه متوالی کاهش یافت . انجمن ملی سازندگان خانه روز سه شنبه گفت، در همان ماه، اعتماد سازندگان خانه به پایین ترین حد خود از روزهای اولیه شیوع همه گیر سقوط کرد و روز چهارشنبه، داده های اداره سرشماری نشان داد که سازندگان خانه به شدت تعداد خانه هایی را که در آن شروع به ساخت کرده اند کاهش داده اند. نشانه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد بازار مسکن سابقاً در حال از دست دادن ارتفاع است. طبق اعلام انجمن ملی مشاوران املاک، فروش خانه در شش ماهه کاهش داشته و نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است. 1 قیمت‌ها شروع به پیروی از این روند کرده‌اند، داده‌های Redfin نشان می‌دهد که فروشندگان بیشتری قیمت‌ها را کاهش می‌دهند و خریداران خانه با جنگ‌های پیشنهادی کمتری مواجه می‌شوند. 2

در املاک و مستغلات، بهره مالکیت در یک ملک به حقوقی اطلاق می شود که یک یا چند مالک بر روی سرمایه گذاری دارند. در مورد چند مالک، معمولاً سود مالکیت بر اساس مقدار سرمایه گذاری شده در ملک تقسیم می شود.

 

همچنین، بهترین زمان برای خرید خانه همیشه زمانی نیست که موجودی کالا در بالاترین حد خود قرار دارد یا زمانی که قیمت ها کمترین مقدار را دارند. اینها فاکتورهای مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند، اما شرایط بازار گسترده تر و نیازهای شخصی شما نیز نقش مهمی دارند. نتیجه؟ در تمام فصول می توانید خانه پیدا کنید.

بیایید به نکاتی که هنگام سرمایه گذاری در خانه اجاره ای باید بدانید، عوامل مختلفی که باید در نظر بگیرید و هنگام خرید اولین ملک اجاره ای خود به چه نکاتی توجه کنید، نگاهی بیاندازیم. خرید ملک اجاره ای با خرید خانه به عنوان اقامتگاه اصلی تفاوت دارد زیرا هدف نهایی کسب سود است. این بدان معناست که شما باید با انتخاب املاک مقرون به صرفه و یافتن راه مناسب برای تامین مالی خرید، سرمایه گذاری خود را به عنوان یک تجارت در نظر بگیرید.

یکی از بهترین منابع بالقوه سرنخ در اینجا صرفاً رانندگی در اطراف محله مورد نظر و مواظب خانه‌هایی است که برای فروش هستند، به زودی وارد بازار می‌شوند یا در خرابی نسبی هستند. هیچ چیز مانع شما نمی شود که رویکرد مستقیم ضربه زدن به در را امتحان کنید یا آدرس ملک را یادداشت کنید و به آن نگاه کنید تا ببینید مالک آن چه کسی است، سپس با مالک تماس بگیرید تا قرار ملاقاتی بگیرید.

خرید خانه یک رویداد هیجان انگیز است، اما بسیاری از آمریکایی ها به دلیل عدم وجود گزینه های موجود در بازار املاک و مستغلات، در تلاش برای یافتن خانه رویاهای خود هستند. موجودی کم جوامع در سراسر کشور را آزار می دهد.

املاک با کاربری مختلط نوعی از املاک مستغلات است که واحدهای تجاری، مسکونی و گاهی حتی صنعتی را با هم ترکیب می کند. این به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا از انواع مختلف املاک در یک سرمایه گذاری واحد بهره ببرند. توسعه‌های با کاربری مختلط اغلب دارای ویژگی‌های مکمل هستند، مانند هتلی که دارای فروشگاه‌های خرده‌فروشی و باشگاه ورزشی است.