چرا کلایمر ؟

 

دستگاه بالابر نفربر که در ایران با نام کلایمر  بیشتر شهرت یافته به واقع نوعی ابزار دسترسی به نمای ساختمان های بلند مرتبه ،سدها ،سیلوها و… میباشد که به منظور تعمییر ، نظافت ، سیمان کاری ، رنگ کاری ،نصب کامپوزیت و در کل نما سازی سازه های بلند مرتبه که امکان دسترسی به آنها مشکل میباشد مورد استفاده قرار میگیرد .

استفاده از کلایمر به جای داربست به مراتب از نظر هزینه ، دسترسی به محل انجام کار و همچنین با قابلیت مونتاژ و دمونتاژ سریع و آسان در زمان انجام کار و همچنین ایمنی و کاهش حوادث بسیار مفید میباشد .

با توجه به اینکه خرید کلایمر میتواند برای عده ای از مشتریان هزینه بر باشد ، شرکت آذر کلایمر این امکان را به وجود آورده که

مشتریان عزیز با اجاره ماهانه دستگاه کلایمر بتوانند هزینه های جاری پروژه خود را برای انجام کارهایی که مدت زمان اجرای آن زیاد نیست کم کنند

تفاوت در شرکت ها و افراد عرضه کننده کلایمر

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در خرید و یا اجاره کلایمر شما هم دچار تردید شده باشید و در استعلام هزینه کلایمر مبلغ های متفاوتی را دریافت کنید .

این سوال در ذهن شما به وجود خواهد آمد که چه علتی باعث اخلاف قیمت در اجاره کلایمر وجود دارد که این تفاوت را بین افراد و شرکت های فروش کلایمر به وجود آورده است.

اول از همه توصیه ما به شما این است که کلایمر را از شرکت های معتبر تهیه کنید به خصوص شرکت هایی که فعالیت اصلی آنها در زمینه کلایمر است و به صورت تخصصی در حوزه تولید و فروش کلایمر فعالیت دارند

متاسفانه با گسترش نیاز و جایگزینی کلایمر به جای داربست خیلی از افراد و شرکتهایی که در زمینه کلایمر فعالیت ندارند هم به سمت فروش کلایمر و اجاره کلایمر سوق پیدا کرده اند ، که حتی در زمینه کلایمر کمترین اطلاعات را هم ندارند و از کلایمر فقط فروش و اجاره و در نهایت اخذ هزینه از کارفرما را بلدند و همین باعث شده موارد بسیاری از لحاظ امنیت در استفاده از دستگاه کلایمر به دست فراموشی سپرده شود .

علت هم این است که وقتی شما از واسطه و یا از فردی که در زمینه کلایمر تخصص ندارد کلایمر را خریداری و یا اجاره میکنید موارد و آموزش های لازم  در جهت استفاده از کلایمر در اختیار شما قرار نمیگیرد و این موضوع میتواند خسارت های جبران ناپذیری برای شما به وجود آورد.

در حالی که شرکت های رسمی و معتبر از ابتدای خرید کلایمر و اجاره کلایمر شما را راهنمایی و تا اتمام پروژه پاسخگوی شما و نیازهای شما خواهند بود و از لحاظ امنیتی هم حین تحویل و نصب کلایمر تمام موارد را رعایت و توسط مهندسین با سابقه کنترل خواهد شد

در آخر یادآور می شویم سعی کنید از شرکت های با سابقه ، معتبر و دارای کارگاه های مجهز اقدام به خرید کلایمر و اجاره کلایمر نمایید. مطمئن باشید تمام دستگاه هایی که توسط ما به اجاره واگذار میشوند بعد از اتمام پروژه به کارگاه منتقل و سرویس میشوند و اگر نیاز باشد قطعات آن تعویض می شود و موارد امنیتی در هر بار اجاره توسط مهندسین مجرب شرکت بررسی میشوند.

جواب سوال اینکه آیا اجاره کلایمر بصرفه است و یا خرید آن ؟

میتوان این توضیح را داد که بستگی به حجم پروژه شما دارد ، زیرا اگر کاری که شما برای انجام آن به استفاده از کلایمر روی آور ده اید یک کار کم حجم و در حد نقاشی نمای ساختمان , ویا سیمانکاری نمای ساختمان است مطلقا اجاره دستگاه کلایمر برای شما بصرفه است.

زیرا هزینه ماهانه اجاره کلایمر حدودا یک دهم هزینه خرید آن است و همانطور که مشخص است مدت انجام پروژه نقاشی ساختمان و یا سیمان کاری نمیتواند بیشتر از سه ماه به طول بیانجامد

نوشته دیگر :   معرفی آیفون تصویری تابا

پس به همین دلیل برای اینگونه از مصرف کنندگان اجاره دستگاه کلایمر بصرفه تر میباشد . ولی در حالت دیگر آن دسته از کارفرمایانی که نیاز به استفاده از دستگاه کلایمر برای ساخت دیواره های بیرونی نمای ساختمان به صورتی که پس از آجر چینی به مرحله سیمانکاری و انجام بقیه روند نماسازی رسیده اند میبایست دستگاه کلایمر را خریداری کنند

زیرا این مراحل به دلایل زیادی که همه ما میدانیم می تواند زمانبر باشد و به طبع آن هزینه هنگفتی را بر دوش کارفرما قرار دهد . همچنین در این نوع پروژه ها حد اقل از دو دستگاه کلایمر باید استفاده شود تا سرعت معقول را داشته باشیم .

 

مزایای استفاده از کلایمر

هزینه و خطرات جانی نسبت به استفاده از داربست کاهش ملموسی به همراه دارد

کلایمر دسترسی مطمئن و آسان را به محل انجام کار فراهم میکند

کلایمر بدون محدودیت ارتفاع میتواند عمل نما سازی را بسیار آسان کند

کلایمر عامل تسریع در پیشرفت کار و جابجایی آسان تجهیزات میباشد

کلایمر قابلیت شکل پذیری برای استفاده در هرنوع نمای ساختمان را دارا میباشد

جابجایی پرسنل و تجهیزات به محل مورد نظر را با استفاده از کلایمر میتوان آسان کرد

کلایمر دسترسی به ارتفاعات بلند ساختمان را تسهیل میکند

نصب و مونتاژ کلایمر وباز کردن و دمونتاژ کلایمر بسیار سریعتر از داربست میباشد

اجزاء دستگاه آذر کلایمر

سیستم پاراشوت یا همان قفل ایمنی

سیستم کنترل محدودیت ارتفاع برای ایجاد حد اقل و حد اکثر ارتفاع

سیستم خلاص کن دستی موتورها برای استفاده در مواقع قطع برق

مجهز به چهار رشته سیم بکسل با قطر 8.3 دهم که دو رشته آن اصلی و دو رشته دیگر برای امنیت دستگاه میباشد که در مواقع بروز اشکال ، عمل میکند

ابزار اتصالات دست گاه و همچنین بست های آن از جنس فولاد میباشد

مجهز به سبد قابل تنظیم که از دو متر تا 6 متر قابل تغییر است

عرشه بالایی دستگاه که کل دستگاه کلایمر از آن آویزان شده قابل رگلاژ میباشد و کاملا ایمن سازی شده است

وزنه های استاندارد ده کیلویی به تعداد لازم روی عرشه بارگذاری شده است تا تعادل را برقرار کند

اصلا چرا اجاره کلایمر ؟

اجاره کلایمر یکی از به صرفه ترین راه ها برای اجرای نمای ساختمان است . چون شما با اجاره و یا خرید داربست فلزی امکان پیشبرد هرچه سریع تر پروژه خود را سلب میکنید . اصولا استفاده از داربست به جای کلایمر نه تنها از لحاظ مالی به صرفه نیست بلکه زمانبر بودن نصب و راه اندازی آن میتواند هزینه های شما را به طور قابل توجهی افزایش دهد .

از سوی دیگر در بعضی از اماکن و به خصوص در اجرای سیمانکاری و بغل کاری نمای ساختمان ، نصب داربست تقریبا غیر ممکن و یا سخت میباشد . ممکن است اصلا مالک ساختمان همسایه به شما اجازه استفاده از داربست را ندهد و. در اینصورت شما مجبور به استفاده از روشی هستید که بدون تصرف و دست اندازی به سقف ساختمان مجاور بتوانید عمل نماکاری و یا سیمانکاری را انجام دهید .

از این رو اجاره کلایمر و یا خرید کلایمر میتواند راه حلی بس آسان و مطمعن برای انجام چنین پروژه هایی باشد . شما میتوانید با مشاوران گروه آذرکلایمر تماس بگیرید و از این خدمت ما بهرمند شوید . امکان اجاره پانزده روز و یا کمتر از آن هم میتواند کمک حال شما برای کمتر کردن هزینه اجاره دستگاه و اجرای هرچه سریع تر پروژه نماکاری  شود.