آینه کاری ستون . خرید بهترین قیمت شیشه خم

آینه کاری ستون یکی از تکنیک ها و تفکرات جذاب، چشم نواز و دوست داشتنی است که بسیار مورد استقبال افراد با هر نوع سلیقه ای قرار گرفته است. از این تنوع آینه کاری برای دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده قابل ملاحظه ای می شود که فضای داخلی را شگفت انگیز و شیک خواهد کرد. با استفاده از آینه ها روی ستون های خانه می توانیم اکوسیستمی شیک و امروزی را در ساختمان ایجاد کنیم و از درخشش این ستون ها لذت ببریم، زیرا آینه های روی ستون ها باعث درخشش فضای داخلی ساختمان می شود. آینه ها از شیشه ها تشکیل می شوند که می توانند ساده یا رنگی باشند. همچنین شیشه رنگی بین کابینتی در بازار موجود می باشد که می تواند آشپزخانه ای دل انگیز را ایجاد کند. در ادامه این مقاله به معرفی آینه کاری ستون به وسیله شیشه خم می پردازیم.

آینه کاری ستون چیست؟

در ابتدا، طراحی و معماری، قالب انتخابی را از طریق نظر مشتری آماده می‌ کند. بعد از آماده شدن قالب اولیه روی دیوار علامت گذاری می شود و سپس قطعات آن طبق ماکتی که دارند مرحله به مرحله روی دیوار نصب می شود. ممکن است زمینه‌ ای ه روی آن آینه ها قرار است نصب شوند صاف و یک ست نباشد. در صورت وجود برجستگی یا فرورفتگی، در این حالت، گچ بری آن را کاملاً راحت می کند و سپس از ماکت استفاده می شود. آینه کار مطابق با نقشه انتخاب شده توسط مشتری با چسب فوق العاده به ستون چسبانده می شود. پس از اتمام کار، نصاب تمام آینه ها را تمیز می کند تا کاملا براق شوند.

ضخامت مورد نیاز برای آینه کاری ستون حداقل 1 و حداکثر دو میلی متر است. با توجه به اینکه واردات آینه کاری سخت و گران قیمت است و ریسک بالایی را در بر می گیرد، تولیدکنندگان ایرانی شروع به تولید آینه های داخلی به قیمت خرده فروشی کرده اند. اما با این وجود آینه ها وارداتی هستند و برای طراحی های بسیار پایه استفاده می شوند. استفاده از آینه در املاک باعث می شود خانه شما روشن تر و بهتر از خانه های دیگر به نظر برسد و علاوه بر این به بزرگ تر و زیباتر شدن خانه شما کمک می کند. استفاده از آینه در خانه باعث می شود انرژی ها در خانه آشکار شوند.

 

مزایای استفاده آینه کاری ستون

استفاده از آینه کاری که وقتی به آن فکر می کنید عام بوده و به دوران ساسانی می رسد، حرف اول را در تزئینات صنعت توسعه زده است. اغلب ستون‌ هایی در خانه ها وجود دارند برای قدرت تحمل بنا و ساختمان نصب می شوند که استفاده از آن ها در هر مکانی ضروری است و جزو استاندارد های ساخت و ساز در مساحت های بزرگ به حساب می آید. اما ستون ‌ها معمولاً محیط را کوچک ‌تر می‌ کنند و دید را محدود می ‌کنند. دائماً سعی شده است که این ستون ها دیگر جلوه بدی به فضای ساختمان ندهند، به همین دلیل استفاده از این روش آینه کاری تزئینی روی ستون ها ایده خوبی برای طراحی آن است. علاوه بر این باعث می شود که محل اقامت بزرگ تر از حد معمول نشان داده شود.

این ستون های داخلی به دلیل اینکه مقاومت سازه روی آن ها قرار می گیرد، قابل حذف نیستند. بنابراین باید به نوع خاصی طراحی شوند. استفاده از آینه روی ستون‌ ها، راه فوق العاده ای برای زیبایی آن هاست که باعث می ‌شود منطقه بازتر به نظر برسد.

 

نوشته دیگر :   نکاتی که برای خرید آیفون باید در نظر داشته باشید

رنگ های مورد استفاده در آینه کاری ستون

در این بخش می خواهیم به معرفی برخی از رنگ های استفاده شده در آینه ها جهت آینه کاری ستون ها بپردازیم. امروزه آینه ها نه تنها به رنگ جیوه ای ساخته می شوند. بلکه این کالاها در طرح ها و رنگ های استثنایی قابل دسترسی هستند. برخی از رنگ های آن که برای ستون های خانه و محیط های اداری بسیار دلپذیر به نظر می رسد به شرح زیر است:

– آینه های طلایی جلوه ای دوست داشتنی و اشرافی به خانه شما می دهند.

– آینه های نقره ای که برای تزیینات با رنگ های سفید و مشکی استفاده می شود.

– انواع آینه های زغالی که با خانه های امروزی هماهنگی بیشتری دارند.

– نمونه های برنزی این آینه ها علاوه بر آن بسیار شیک هستند و معماران داخل ساختمان از آن ها برای گرم کردن فضا استفاده می کنند.

 

چیدمان آینه ها روی ستون

یکی از تکنیک‌ های آماده‌ سازی آینه‌ ها روی ستون، قرار دادن آن‌ ها به صورت تصادفی و پراکنده بر روی عوامل منحصر به فرد ستون است. همچنین برخی به صورت کاملا عادی و با فواصل و اندازه گیری ده و میلی متری روی ستون نصب می کنند که تاثیر بسیار فوق العاده ای دارند. نحوه چیدمان آینه ها به ساختار و شکل آن ها بستگی دارد. تداعی آینه بر روی ستون، تفکر بزرگ و بسیار معروفی است که در فضای داخلی ساختمان به کار می رود. پیوند این کالاها بر روی دیوارها و ستون ها باید مطابق با فضای داخلی در حال توسعه و مطابق با وسایل خانه ما باشد.

خرید آینه برای آینه کاری ستون

این آینه‌ ها در طرح ‌ها و رنگ‌ های خارق‌العاده برای ارائه به مشتریان و متقاضیان در مرکز خرید ما آماده شده ‌اند، برای مشاهده طرح ها و ثبت سفارش تنها لازم است به وب سایت https://iranlacobel.com ما مراجعه کنید. چیدمان آینه های زینتی روی ستون را می توان مطابق با سلیقه خودتان تکمیل کرد.