قیمت پیانو kurzweil

قیمت پیانو kurzweil

 

کمپانی قدرتمند سورزویل در سال 1982 توسط استیو واندر، ری کورزویل و بروس سیچولاس در ایالات متحده آمریکا برای تولید سازهای الکترونیکی متولد شد.

 

این شرکت اولین ساز خود را با نام k250 در سال 198 معرفی کرد که معرا آن زمان تولید3 را به عنوان یک حرفه ای ابزارهای الکترونیکی معرفی کرده است.

 

زمانی که Kurzweil اولین سینتی سایزر خود را کورزویل در سال 1983 معرفی کرد، موسیقی صنعت از صدای آن در شبیه سازی دقیق سازهای آکوستیک مانند پیانو، درام زهی و سایر سازها شگفت زده شد.

 

طولی نکشید که کورزویل صدای ماندگار گروه هایی مانند پینک فلوید، دیپ پریل و دریم تایتل شد.

 

امروز، کورزویل، به عنوان مخترع سیستم نمونه گیری صدای طبیعی برای ابزارهای صوتی، همچنان از این میراث با نوآوری های فناوری جدید در تولید سینت سایت های پرقدرت و پیانو دیجیتال های خود استفاده می کند.

مشاوره خرید

 

بازگشت روز ضمانت بازگشت

 

پرداخت در محل

 

تضمین اصل بودن کالا

 

ارسال رایگان

 

بهترین قیمت

لیزینگ

لیزینگ

پیانو کورزویل

پیانوهای کورزویل

Kurzweil در سال 1982 در ایالات متحده توسط نوازنده Stevie Wonder، Raymond Kurzweil (مبتکر) و Bruce Cichowlas، یک توسعه دهنده نرم افزار تاسیس شد. این شرکت در ابتدا در تولید کیبورد و سایت های مصنوعی برای بازارهای داخلی شرکت بسیار موفق بود و بسیار معروف شد. Kurzweil بعداً توسط صنعت پیانو آکوستیک یانگ چانگ خریداری شد و بانوی دیجیتال به فناوری گفتار کورزویل و ساخت پیانو آکوستیک یانگ چانگ روی آورد. پیانوی دیجیتال کورزویل هنوز بخشی جدایی ناپذیر از کنسرت های راک و بلوز است و توسط نوازندگان مشهور و حرفه ای پیانو جشن گرفته می شود.

 

برای مدتی پیانو بخرید

فروشگاه سازکالا به عنوان یکی از توزیع کنندگان davarmelody.com محصولات کورزویل جدیدترین و به روزترین پیانوهای این برند را برای شما عزیزان جمع آوری کرده است. با بررسی، مقایسه و کمک گرفتن از فروشگاه اینترنتی سازکالا مطمئنا می توانید مناسب ترین ابزار را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش تهیه کنید.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

شما می توانید محصول مورد نظر خود را از سایت سازکالا خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. گارانتی و خدمات مشتری محصولات این برند بر اساس دستورالعمل سازنده می باشد. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران سازکالا تماس بگیرید.

این برند از ابتدا سعی در ساخت انواع پیانو داشته و با تلاش فراوان و ایده های بسیار خلاقانه در ساخت این نوع محصولات توانسته سازهای مختلفی را در رده دیجیتال بسازد. و یکی دیگر از انواع پیانوهای Corswell که محبوبیت بیشتری نسبت به سایر محصولات دارد، ترکیبی از پیانوهای آکوستیک و دیجیتال است که کیفیت صدای بسیار بالایی دارند و موسیقی تولید شده با آن ها با سایر دستگاه های مشابه این قسمت کاملا متفاوت است. اصول اولیه موسیقی بسیار جدید است

نوشته دیگر :   محصولات دندانپزشکی

 

نگاهی به برند Kurzweil بیندازید

Kurzweil Music System یک شرکت آمریکایی rafeeds.ir است که تجهیزات موسیقی الکترونیک تولید می کند. آنها بسیار جوان و جوان بودند و این شرکت در ابتدا برای خوانندگان نابینا طراحی و توسعه یافت و در این سفر اقدامات نوآورانه Kurzweil به آنها اجازه داد تا وارد بخش تجهیزات موسیقی شوند.اولین محصول این شرکت، K250، در سال 1983 به تولید انبوه رسید. از آن زمان در بازار بوده است و از آن زمان به بعد یاد گرفته است که محصولات مختلفی بسازد و ایده های جدیدی برای تجهیزات صوتی مختلف از جمله پیانوهای Kurzweil ارائه دهد.

تمامی پیانوها و کیبوردهای Kurzweil توسط تیمی  از مهندسان صدا در بوستون ایالات متحده طراحی شده اند. پیانوهای سالن کورزویل مجهز به سیستم تولید صدای PC3 هستند. این سیستم بسیار توسعه یافته که چندین جوایز بین المللی را نیز دریافت کرده است در بسیاری از محصولات دیگر Kurzweil استفاده شده است.

 

در اواسط دهه 1990، Kurzweil اولین سری از صفحه کلیدهای PCx خود را عرضه کرد. در مدل های اول این سری فاقد و ترتیب سنج بود و در عوض به عنوان یک میدی کنترلر برای اتصال به کامپیوتر یا سیستم صوتی دیگر در نظر گرفته شده بود که با این کیبورد امکان تعریف چهار ناحیه صوتی وجود داشت و هر زون می توانست یک صدا را اختصاص دهد. در آن زمان، کورزویل معتقد بود که با ظهور رایانه‌های لپ‌تاپ و توسعه نرم‌افزارهایی مانند Cakewalk و Steinberg، دیگر نیازی به نصب ترتیب‌دهنده روی این مدل‌ها نیست. اما در مدل‌های بعدی، کورزویل این ایده را رها کرد و یک ترتیب‌دهنده به قابلیت‌های آن اضافه کرد و به نوازندگان اجازه داد از آن در اجراهای زنده‌شان استفاده کنند. این باعث شد که عنوان midi controller در این سری به اجرا performance controller تغییر کند.

 

PC3A8 جدیدترین و پیشرفته ترین سری کنترلرهای عملکرد پرچمدار است. این مدل از اکشن بسیار پیشرفته و بسیار سنگین Fatar TP40L استفاده می کند و به همین دلیل حس فوق العاده طبیعی دارد. پیانو دیجیتال کورزویل صدای پیانوی این مدل از یک پیانوی گرند آلمانی 270 سانتی متری که توسط Kurzweil با نام D Grand آلمان به بازار عرضه شده است، نمونه برداری شده است. این نمونه صدا به طور پیش فرض در PC3A8 موجود است، اما می تواند به عنوان یک ماژول حافظه به سایر مدل های سری PC3A نیز اضافه شود.